Toon posts:

10 speed rewritables

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hier waar rewritables op deze snelheid te koop zijn en hoeveel ze dan kosten. De website van Opus (www.opus-supplies.nl) ken ik al, maar ik bedoel eigenlijk winkels.

Grtzzz

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-05 13:23
cdrwinkel.com???

* Postman wordt gek van dit link systeem, waarom niet hetzelfde als t.net[img=19,15]i/s/confused.gif[/img]

Verwijderd

Bij m'n Plextor zit er eentje. Roelt wel.

Wel kut .. een kennis wilde ik wat voor burnen .. ging maar met 2 x .. zuigdingen.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 januari 2001 22:33 schreef HlpDsK het volgende:
Bij m'n Plextor zit er eentje. Roelt wel.

Wel kut .. een kennis wilde ik wat voor burnen .. ging maar met 2 x .. zuigdingen.
Dat weet ik, dat er daar 1 bij zit. Die heb ik namelijk ook, maar 1 is niet genoeg. Als je eenmaal op 10 en 12 speed gebrand hebt, wil je niet meer terug naar 4 of 8 speed :r.

Maar waar zijn die 10 speed krengen te koop, behalve dan via Internet?
Als je er 3 besteld bij Opus (zie link in eerste post) dan betaal je totaal zo'n 40 piek om ze thuis te krijgen. Dat is duur, daar fiets ik liever FF voor naar een winkel. Maar welke?

Grtzzz

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-05 13:23
Gert-Jan jij klaagt teveel. Bij Opus Supplies betaal 40 gulden. En dan krijg je nog thuis gestuurd ook. Denk maar niet dat je 10x CR-RW kunt kopen in een gewone winkel voor die prijs (per stuk misschien ja). Als ik jouw was zou ik ze meteen kopen, voordat iemand bij Opus deze thread leest en de prijzen verhoogt>:)

Verwijderd

Ik heb deze week 3 CD-RW's gehaald, het merk was liteon en die waren voor 10x. heb ik gekocht in asten bij PC-advies voor 9 piekies. :):):)

Verwijderd

Philips CD-RW's zit je goed... nooit problemen op 10X :9~

Verwijderd

Topicstarter
Dus die Philips Rewriables werken op 10 speed, ook al staat het niet op de verpakking.

Wat zijn jullie nog laat (of moet ik zeggen vroeg) wakker zeg. Of je hebt nachtdienst ergens, of je komt terug van het stappen of je bent gewoon een echte tweaker....

Grtzzz

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 21:09
Op vrijdag 12 januari 2001 10:51 schreef Gert-Jan het volgende:
Dus die Philips Rewriables werken op 10 speed, ook al staat het niet op de verpakking.
twijfelgeval

Verwijderd

Op vrijdag 12 januari 2001 10:51 schreef Gert-Jan het volgende:

Wat zijn jullie nog laat (of moet ik zeggen vroeg) wakker zeg. Of je hebt nachtdienst ergens, of je komt terug van het stappen of je bent gewoon een echte tweaker....

Grtzzz
Ik ben natuurlijk een echte tweaker >:)>:)>:) nou eerlijk ik was aan het chatten met een vriendin uit amerika ( maar ik ben wel een beetje een echte tweaker hoor :P:P:P)

Verwijderd

Die 2 x zuigdingen waren ook Philips.
Pagina: 1