Weet iemand hier waar rewritables op deze snelheid te koop zijn en hoeveel ze dan kosten. De website van Opus (www.opus-supplies.nl) ken ik al, maar ik bedoel eigenlijk winkels.
Grtzzz
Grtzzz
Verwijderd
Dat weet ik, dat er daar 1 bij zit. Die heb ik namelijk ook, maar 1 is niet genoeg. Als je eenmaal op 10 en 12 speed gebrand hebt, wil je niet meer terug naar 4 of 8 speedOp donderdag 11 januari 2001 22:33 schreef HlpDsK het volgende:
Bij m'n Plextor zit er eentje. Roelt wel.
Wel kut .. een kennis wilde ik wat voor burnen .. ging maar met 2 x .. zuigdingen.
Verwijderd
twijfelgevalOp vrijdag 12 januari 2001 10:51 schreef Gert-Jan het volgende:
Dus die Philips Rewriables werken op 10 speed, ook al staat het niet op de verpakking.
Verwijderd
Ik ben natuurlijk een echte tweaker >:)>:)>:) nou eerlijk ik was aan het chatten met een vriendin uit amerika ( maar ik ben wel een beetje een echte tweaker hoor :P:P:P)Op vrijdag 12 januari 2001 10:51 schreef Gert-Jan het volgende:
Dus die Philips Rewriables werken op 10 speed, ook al staat het niet op de verpakking.
Wat zijn jullie nog laat (of moet ik zeggen vroeg) wakker zeg. Of je hebt nachtdienst ergens, of je komt terug van het stappen of je bent gewoon een echte tweaker....
Grtzzz