scheurtjes in 2500

Pagina: 1
Acties:

• woger
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-04-2024
Na ongeveer 6 maanden tevreden gewerkt te hebben met de 2500 zag ik van de week dat er scheurtjes ontstonden in de behuizing bij het toetsenbord. Ik dacht eerst dat het een haar was maar het blijkt de behuizing te zijn. Ik heb de laptop nooit laten vallen of iets dergelijks, dus daar kan het ook niet aan liggen.
Hebben meer mensen hier last van? De scheurtjes onstaan in de hoek net naast het "pijltje naar rechts" en bij de Fn toets en lopen diagonaal naar beneden.

Roger

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
De 2500 wat? :S

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Als het goed is heb je garantie, dus ik zou eens contact opnemen met de fabrikant.
Kan zijn dat ze het afdoen als "cosmetische schade", maar bij normaal gebruik hoor je geen gescheurde behuizing te krijgen. Ik gok dat het om een acer gaat, wat dit staat er niet bij.

edit:

Ah, net geregged, ik zou de faq maar eens doorlezen m.b.t. topic openen

[ Voor 17% gewijzigd door Worldwide op 03-06-2005 14:28 ]

Verwijderd

Het komt wel eens vaker voor dat de behuizing van een laptop scheurt... Dit merk je vooral bij de ietwat goedkopere merken zoals jewel, alpha, acer enz.. Dit hoeft echter niet altijd het geval te zijn bij goedkope laptops (mijn acer vertoond geen kuren), maar ook de wat duurdere merken kunnen hier last van hebben..

We weten dus niet wat voor laptop je hebt, maar de 2500 doet denken aan een alpha.. Wat dat betreft zul je dan écht moeten gaan vechten voor je garantie, ze zullen met argumenten komen zoals "je bent d'r op gaan zitten" of "man, kijk eens naar die beenhammen van armen van je" :+ Vaak komen de scheurtjes door te veel warmteontwikkeling, slecht in elkaar gezet, of je hebt hem per ongeluk toch mishandeld en je bent je d'r niet bewust van... Succès d'r meeh

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-01 23:04
Compaq presario 2500?

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-01 07:31

TwoR

Gekleurde stippen

[google=laptop, 2500]

Welke laptop is het en heb je geen garantie meer?

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-01 11:27
Jewel 2500 gok ik.

PSN: djmurcielago

Verwijderd

Tja, of een Asus 2500h of d of zo.

Meer info. Maar scheurtjes in een behuizing horen niet uit zichzelf te ontstaan maar er is een dikke kans dat de fabrikant dit op User Abuse gooit. Er kan iets op gevallen zijn of zo, en dat is geen garantie werk. Ik zou eerder hopen op de coulance van de fabrikant (lees nadrukkelijk hopen, niet rekenen) en dat ze de laptop gewoon omruilen.

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Er zijn met gemak wel 10 grote merken te vinden met een type of serie 2500, dus het merk gokken heeft geen enkele zin, bovendien kan je er toch geen prijs mee winnen.

{signature}

Verwijderd

Voutloos schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 14:55:
Er zijn met gemak wel 10 grote merken te vinden met een type of serie 2500, dus het merk gokken heeft geen enkele zin, bovendien kan je er toch geen prijs mee winnen.
Maar alleen bij de alpha/jewel is het logisch dat er na 6 maanden al scheuren in zitten!
Pagina: 1