Ik heb een probleem met het spel Splinter Cell Pandora Tomorrow. Als ik het spel opstart en een Single Player game probeer te starten wordt ik eruit gegooid na het loaden van het spel.
Hij geeft dan de mededeling dat er een fout is opgetreden in het bestand "splintercell2.exe".
Bij Splinter Cell 2 zit het programma: "Splinter Cell: Pandora Tomorrow Configuration Utility". In dat programma staat vermeldt wat het allemaal wel of niet doet en wat mijn System specs zijn.
In dat scherm staat alleen bij het onderwerp: "Required Pixel Shader support" waar als enige een rood kruis achter staat het volgende --> "Inadequate pixel shader support detected".
Mijn vraag is of dit het probleem kan zijn en hoe ik dat op los?
Van de site www.gamecopyworld.com heb ik zelf deze patch geinstalleerd:
Splinter Cell 2 v1.01 [EURO] No-CD/Fixed EXE
Mijn system specs zijn verder:
Operating System: WindowsXP home SeverPack 2
Videocard: Intel(R) 82852/82855 GM/GME Ghrapics Controller (64mb)
Ik hoop dat dit genoeg informatie is voor een antwoord op mijn probleem.
Hij geeft dan de mededeling dat er een fout is opgetreden in het bestand "splintercell2.exe".
Bij Splinter Cell 2 zit het programma: "Splinter Cell: Pandora Tomorrow Configuration Utility". In dat programma staat vermeldt wat het allemaal wel of niet doet en wat mijn System specs zijn.
In dat scherm staat alleen bij het onderwerp: "Required Pixel Shader support" waar als enige een rood kruis achter staat het volgende --> "Inadequate pixel shader support detected".
Mijn vraag is of dit het probleem kan zijn en hoe ik dat op los?
Van de site www.gamecopyworld.com heb ik zelf deze patch geinstalleerd:
Splinter Cell 2 v1.01 [EURO] No-CD/Fixed EXE
Mijn system specs zijn verder:
Operating System: WindowsXP home SeverPack 2
Videocard: Intel(R) 82852/82855 GM/GME Ghrapics Controller (64mb)
Ik hoop dat dit genoeg informatie is voor een antwoord op mijn probleem.