Hallo mensen,
Ik probeer via parameters informatie door te geven aan mij applet.
Aangezien er maar 1 value tag via 1 parameter kan worden door gegeven en ik meerdere values moet doorgeven, scheid ik iedere value met een ",".
Vervolgens moet er op die komma gescheiden worden en dan moet de data geprint worden op het scherm.
Het scheiden van data lukt mij wel, alleen krijg ik het voor geen mogelijkheid voor elkaar om die data te printen.
Op internet kwam ik een soort gelijk voorbeeld tegen (alleen dan was het geen applet), dan kon je via een ListIterator de boel outputten. Maar dat kan op een een of andere manier niet (of ik doe iets fout
)
Iemand een ideetje?
// Edit:
K*t ik zit nog ik het verkeerde forum.... kan iemand hem ff verplaatsen? (P&W)
Ik probeer via parameters informatie door te geven aan mij applet.
Aangezien er maar 1 value tag via 1 parameter kan worden door gegeven en ik meerdere values moet doorgeven, scheid ik iedere value met een ",".
Vervolgens moet er op die komma gescheiden worden en dan moet de data geprint worden op het scherm.
Het scheiden van data lukt mij wel, alleen krijg ik het voor geen mogelijkheid voor elkaar om die data te printen.
Java:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| List cursist = new List(); String cursistinfo = getParameter("Cursist"); String[] cursisten = cursistinfo.split(","); for(int i = 0; i<cursisten.length; i++) { cursist.add(cursisten[i].trim()); } // hier moet dan de data geprint worden op een of andere manier |
Op internet kwam ik een soort gelijk voorbeeld tegen (alleen dan was het geen applet), dan kon je via een ListIterator de boel outputten. Maar dat kan op een een of andere manier niet (of ik doe iets fout
Iemand een ideetje?
// Edit:
K*t ik zit nog ik het verkeerde forum.... kan iemand hem ff verplaatsen? (P&W)
[ Voor 17% gewijzigd door Isengrim op 03-06-2005 13:52 ]