| system specs |
| system specs |
Hoe het precies zit weet ik niet maar er is wel wat over te vinden.
Juist
Dit is precies het probleem wat ik ook heb.
Wanneer ik een videobestand (avi, mpg, wmv, etc...) wil verwijderen, of wanneer ik op een video bestand met een rechtermuisklik, word mijn eerst monitor voor even zwart...
Ik heb een
Pentium 4 3,06 ghz
Windows XP Sp2
Nvidia Geforce4 Ti 4200 (driver: Forceware 78.01)
DirectX 9.0c
En 2 IIyama Prolite E430S
Iemand een oplossing voor dit probleempje?
Is namelijk vrij irritant, en het proces van bijvoorbeeld het bekijken van de eigenschappen van een videobestand duurt het nu wat langer, doordat hij dus eerst gaat nadenken en dan voor even op zwart gaat op mijn eerste monitor.
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
SA > WOS
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Ik heb ook geen idee wat het is.
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
[ Voor 27% gewijzigd door _the_crow_ op 25-02-2006 15:12 ]
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Verwijderd
Verwijderd
Want was nu de oplossing? Andere video drivers? Of was er een probleem met je codecs?Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 14:57:
das de oplossing, had ook met divx als ik naar eigenschappen ga, dan wordt mijn beeld ook even zwart.
Ik heb iets dat misschien vergelijkbaar is: als ik een video afsluit wil mijn primary monitor nog wel eens op "zwart" springen. Via de secondary monitor de instellingen tijdelijk wijzigen (bijv. kleurendiepte van 24->16 bits en weer terug) zorgt er voor dat ik weer beeld op mijn primary monitor krijg.
Ik gebruik trouwens de ForceWare 61.77 drivers voor mijn Geforce2 MX200 kaart. Dit omdat dat de laatste drivers zijn die full screen met overscan (dus zonder zwarte randen eromheen) ondersteunen.
[ Voor 16% gewijzigd door Stamgastje op 25-02-2006 16:17 ]
Xvid opnieuw geinstalleerd, helpt niet
Daarna heb ik mij Nvidia drivers gedesinstalleerd, en toen die eraf waren had ik die flikker niet meer!
Maar zodra ik weer een Nvidia Driver deed installeren (ik heb 66.93/71.89 en de nieuwste 81.98 geprobeerd) kreeg ik weer gewoon hetzelfde oude verhaal!
Maar vind het vreemd dat hij het bij de oudere drivers ook blijft behouden. Aangezien ik dit vroeger nooit had..
Zal denk waarschijnlijk aan mijn drivers liggen.. Maar maakt niet uit welke ik pak, ook bij oude blijft hij het houden
heb helaas nog steeds last van dit probleem..
Nu heb iklaatst even echt nog oudere driver geinstalleerd namelijk de 45.32 versie.. En toen was het probleem verholpen. Maar nu heb ik inmiddels weer de nieuwste drivers gedownload van nvidia, namelijk de 84.21 forceware winxp2k international whql, en nu heb ik dat geflikker weer
Alleen het rare vind ik dat ik er juist eerst nooitlast van had!
Wat ik ook nog eens raar vind is dat als wanneer ik bij apparaatbeheer kijk hij 4 (!?) beelschermen aangeeft, terwijl ik maar 2 Iiyama prolite E430S aangesloten heb. (Een op de Vga aansluiting, en een met een verloop van Dvi -> VGA op de Dvi aansluiting)

Edit: Nu heb ik hiervoor al ook de drivers gedownload en ziet hij nadat ik de drivers geinstalleerd heb de monitors als een Iiyama E430S alleen reboot is dan staat alles weer zoals in het screen hierboven...
Iemand die mij hier bij kan helpen?
[ Voor 12% gewijzigd door jdiezrequejo op 17-03-2006 22:31 ]