Ik wou even reageren over iemand zijn post, als moderator, niet met belang voor de thread op Tweakers.net dus. Toen wou ik dus zo graag (dit wil ik dus vaker heel graag) gewoon op 0 reageren, alleen ik kan minimaal op 1 reageren, als ik zeker weet dat ik off-topic ga mag ik toch wel op 0 reageren?? wel handig als dat zou worden ingebouwd... verder wou ik 0 - interesant geven, ik bedoel.. het is interesant wat een gozer zij, maar compleet off-topic, dus hij moest van mij lekker op 0 blijven staan
Maak je threadvervuiling dan niet heel makkelijk. Het niveau van het 0-niveau hoeft echt niet verder omlaag.
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
OK. stel nou dat het over een nieuw ABIT mobo gaat en het valt off-topic over een tweakinstelling op een videokaart.. en iemand blaat daar een interessant verhaaltje wat normaal toch wel +1 of +2 zou hebben maar compleet off-topic.. dan vind ik 0 interessant wel liev staan 
Maar het ging mij meer om het "modereren van threads waar je zelf al hebt gereageerd" (behalve subthreads) idee
Maar het ging mij meer om het "modereren van threads waar je zelf al hebt gereageerd" (behalve subthreads) idee
Je kunt ook proberen te mailen, als die persoon een openbaar adres heeft.
Of je vrijwillig melden op het modforum. "Zet mij plz naar 0." Maar dat lijkt mij nogal onzin. So what als je op 1 blijft staan?
Of je vrijwillig melden op het modforum. "Zet mij plz naar 0." Maar dat lijkt mij nogal onzin. So what als je op 1 blijft staan?
Je mag niet meer modden als je gereageerd hebt omdat je anders wellicht teveel je eigen mening gaat laten meewegen. Je kunt ook best buiten een bepaalde subthread op iemand anders reageren, dus dan is er nog steeds datzelfde "gevaar"."modereren van threads waar je zelf al hebt gereageerd" (behalve subthreads)
Jah zeg, ik kan nu net zo goed eerst modereren en dan pas reageren, snappie.. En als ik inderdaad iemand waar ik pissed op ben om zijn reactie buiten de subthread zou gaan -1 'enOp vrijdag 12 januari 2001 12:21 schreef irrelevant het volgende:
Je kunt ook proberen te mailen, als die persoon een openbaar adres heeft.
[..]
Je mag niet meer modden als je gereageerd hebt omdat je anders wellicht teveel je eigen mening gaat laten meewegen. Je kunt ook best buiten een bepaalde subthread op iemand anders reageren, dus dan is er nog steeds datzelfde "gevaar".
Maar wie zegt dat er misbruik van wordt gemaakt? zo ja, dan zien mensen zoals jij en ik dat direct en dan melden we dat wel, is hij mod rechts vanzelf weleens kwijt
Ik vind dat een offtopic verhaal dat op zich interesant is nog steeds overbodige shit.
Op niveau nul reageren is dus helemaal niet nodig, aangezien het grootste lulverhaal wel op 1 blijft als het een beetje netjes blijft.
en 0, interesant is een dooddoener, want iets wat interesant is valt op en dus moet het als opvallend worden beoordeeld.
Tenzij iemand op +4 post, maar dat gebeurt zo weinig dat het ook echt +4 interesant moet blijven. Mensen die een +4 interesantpostingen kunnen maken zijn wel zo slim om deze niet op +4 arrogant in te zetten (hij komt er toch wel vanzelf).
Maar da's dus maar * Delerium mening [img=15,15]i/s/smile.gif[/img]
Op niveau nul reageren is dus helemaal niet nodig, aangezien het grootste lulverhaal wel op 1 blijft als het een beetje netjes blijft.
en 0, interesant is een dooddoener, want iets wat interesant is valt op en dus moet het als opvallend worden beoordeeld.
Tenzij iemand op +4 post, maar dat gebeurt zo weinig dat het ook echt +4 interesant moet blijven. Mensen die een +4 interesantpostingen kunnen maken zijn wel zo slim om deze niet op +4 arrogant in te zetten (hij komt er toch wel vanzelf).
Maar da's dus maar * Delerium mening [img=15,15]i/s/smile.gif[/img]
Ik wil weleens offtopic posten en dan gaat dat meestal naar 0.. doh.. en dan post ik dus liever meteen zelf op 0 he
Pagina: 1