Muis stoort op computer!!

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• maurice_thalen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-11-2025
Okey dit is het probleem:mijn muis(mx510) stoort met sommige programma''s zoals Msn 6.2 sommige webpagina's en America's army(in het menu alleen).
Hoe stoort ie:bij bewegen van muis hoor ik in de computer zelf een hoog geluid en ook bij het scrollen doet ie dit 8)7 .

Computer:
Prescot 3.2 ghz(478)
Asusp4p800-vm
2 x 512 corsair geheugen

ik gebruik de onboard geluidskaart met creative cambridge soundworks 4.1 boxen.
Iemand een idee hoe dit komt en hoe ik het kan oplossen?? want ik erger me er mateloos aan

Dank u :)

[ Voor 3% gewijzigd door maurice_thalen op 03-06-2005 16:48 ]

Verwijderd

Al geprobeerd om de drivers van de muis opnieuw te installeren/updaten..?
De muis op een andere computer aangesloten ?

Wat heb je verder zelf al geprobeerd ?

• Yoshi|IA2
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-10-2018
Dat is denk ik niet je muis, maar je beeldschermkaart die je geluidskaart beinvloed. Zet je geluidskaart eens af in de bios, en kijk of het dan nog is...

[ Voor 69% gewijzigd door Yoshi|IA2 op 03-06-2005 13:19 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb je je systeem ook geaard aangesloten?

• maurice_thalen
Oh euh ik heb geen software voor me muis geinstalleerd ,vindt ik op zich niet nodig.
geluidskaart in de bios uitzetten ga ik nu ff proberen.

Edit:
En me systeem is geaard aangesloten jah.

[ Voor 16% gewijzigd door maurice_thalen op 03-06-2005 13:24 ]

• Meester_J
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-02 09:07
probeer eens een ander muisje, grote kans dat je nog steeds hetzelfde probleem hebt.

• maurice_thalen
OKey,sorry voor ongemak ik heb het probleem al opgelost.
ik had msn 7.0 geinstalleerd en microsoft anti spyware (ongeveer 3 dagen geleden)ik heb ze er allebij afgegooit en het probleem is weg,moet ik alleen nog ff uitzoeken welke van de 2 stoort op de rest van de hardware/software

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Bedoel jij met het storen niet toevallig dat een msn venster omhoog komt, wanneer er een contact persoon online komt...? Dit heb ik met mijn ATI videokaart ook nog wel eens gehad bij de verschillende spellen.

• maurice_thalen
Kickasz schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:12:
Bedoel jij met het storen niet toevallig dat een msn venster omhoog komt, wanneer er een contact persoon online komt...? Dit heb ik met mijn ATI videokaart ook nog wel eens gehad bij de verschillende spellen.
nee dat bedoel ik niet tis vooral met vensters,en wanneer ik mijn muis dan beweeg piept het op de beweging en met scrollen net zo alleen dan tikt het.

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:05

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik had dit ook met zo'n standaard optisch muisje van logitech. Ik hoorde ook een toonverandering als ik een muisknop indrukte. Sinds ik een mx510 heb, hoor ik het niet meer. Dat was voor mij dus de oplossing. De oorzaak weet ik nog steeds niet, sorry.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Pagina: 1