Toon posts:

Dell Dimension 9100

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

ik weet niet of het jullie al opgevallen is, maar de DELL Dimension 9100 is uit.
Naar verwachting komt hij over een paar dagen in NL.
Voor meer info zie dell.com
Overigens komen de intel dual-core processoren pas na een paar weken uit voor de 9100.

Afbeeldingslocatie: http://asia.cnet.com/i/r/2005/dt/39234119/sc005.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:05
Mooi! Ze houden de nieuwe lijn behuizingen aan. Ziet er netjes uit. Heb je de specs ook ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ze staan wel op de dell.com site. Maar voor Nederland zullen ze anders zijn. Zoals ik al zei komen eerst wat gewone processoren en een aantal weken later de dual-core processoren.
Ik denk dat ze morgen of overmorgen de 9100 op de Nederlandse site hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakerhenk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 16:08
Ziet er goed uit.
Zou wel eens mijn volgende PC kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Haha, ik zat dus goed fout met mijn voorspelling dat hij een aantal dagen na de amerikaanse launch in Nederland zou komen. ;( Weet iemand meer over de 9100 en wanneer hij is Nederland komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:05
Niet alle amerikaanse Dell modellen komen in nederland uit. Dit is per land verschillend. Dell Duitsland heeft ook weer een ietwat ander aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:59

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Yuk. Ik vind hem er niet uitzien (hoewel dat scherm niet op mijn desktop zou misstaan :P )

Bovendien bouw ik hem liever zelf dan, kan ik ook mooi zelf kiezen wat ik er voor hardware in wil en is ie nog een stuk beter uit te breiden ook :Y)

Dell op kantoor is dan weer wel zwaar ok (werk er al jaren mee op het werk, nooit problemen gehad zelfs niet met GX100's met bvrakke i810 chipsets :)

Overigens een tip voor diegenen die zelfbouw overwegen (niet bedoeld als spam / reclame btw):
Mijn ervaring met Paradigit was dat het totaal in elkaar laten zetten door Para, exact 50 eurocent scheelde met het zelf in elkaar zetten. Nou kan ik best zelf een PC in elkaar schroeven, maar als ik voor 50 cent en twee weken wachten een jaar volledige garantie kan krijgen op het geheel plus de extra garantie op de onderdelen, dan zou ik stom zijn om dat niet te doen :)

[ Voor 10% gewijzigd door The Eagle op 08-06-2005 11:08 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een voordeel aan de nieuwe kast is, dat hij standaard al megastil is. Ook heeft hij een megagoede luchtstroming. En wat het uiterlijk betreft, ik vind hem een stuk mooier dan zijn voorganger. (de 8400) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand enig idee wanneer hij in NL te verwachten is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jaja, waarschijnlijk vanaf vandaag is hij bestelbaar. de DELL DIMENSION 9100. Tegen hele scherpe prijzen. Wel moet het nog blijken of de dual-core processoren al configureerbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij staat al op de Dell site..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, tof he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Een multipost.. ooit van edit gehoord?

Ziet er erg fraai uit, maar ik ben geen liefhebber van een pc out of the box kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 20:10

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Wat maakt deze computer nu zo speciaal dat je al snel op een 1500-2000+ bedrag uitkomt terwijl je in de winkel dergelijke computertjes aanschaft voor minder dan 1000 euro?

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Loos topic.

Neem het Ervaringentopic-gedeelte van de CSL policy eens goed door :)

[ Voor 85% gewijzigd door BalusC op 23-06-2005 13:08 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.