Probleem:
Ik krijg de driver voor de laptop Toshiba Tecra 8100 PCMCIA NIET geinstalleerd.
Het probleem is dat het kaartje wat ik erin doe een SRAM kaart is. (Specifieke detail: SEIKO EPSON WWB201EN20 is de naam van de kaart)
Zelf gedaan:
1) Driver gebruikt die hier op het bedrijfsnetwerk stond en geinstalleerd => heeft niet geholpen
2) Nieuwste service pack geinstalleerd van windows NT en dan de driver => heeft niet geholpen
3) Naar toshiba gebeld => heeft niet geholpen
4) Nieuwe drivers gezocht www.google.nl => heeft niet geholpen
5) GoT afgezocht => niks gevonden over mijn probleem
6) Gebrainstormed met mijn collega's
=> kwamen we ook niet erg ver
7) Patches gezocht op www.microsoft.com => heeft niet geholpen
Extra informatie:
1) Deze kaart wordt op SCSI niveau aangesproken dus misschien kan het daar aan liggen?
2) Kaart ingestopt dan overnieuw opgestart krijgen we de melding dat de kaart niet de database in kon worden geladen misschien ligt het daaraan?
Oplossing:
Windows 2000 geinstalleerd en de driver gevonden die voor windows 2000 geschreven was. NT is dus van mijn lijstje afgeschreven
Alvast bedankt allemaal!
Ik krijg de driver voor de laptop Toshiba Tecra 8100 PCMCIA NIET geinstalleerd.
Het probleem is dat het kaartje wat ik erin doe een SRAM kaart is. (Specifieke detail: SEIKO EPSON WWB201EN20 is de naam van de kaart)
Zelf gedaan:
1) Driver gebruikt die hier op het bedrijfsnetwerk stond en geinstalleerd => heeft niet geholpen
2) Nieuwste service pack geinstalleerd van windows NT en dan de driver => heeft niet geholpen
3) Naar toshiba gebeld => heeft niet geholpen
4) Nieuwe drivers gezocht www.google.nl => heeft niet geholpen
5) GoT afgezocht => niks gevonden over mijn probleem
6) Gebrainstormed met mijn collega's
7) Patches gezocht op www.microsoft.com => heeft niet geholpen
Extra informatie:
1) Deze kaart wordt op SCSI niveau aangesproken dus misschien kan het daar aan liggen?
2) Kaart ingestopt dan overnieuw opgestart krijgen we de melding dat de kaart niet de database in kon worden geladen misschien ligt het daaraan?
Oplossing:
Windows 2000 geinstalleerd en de driver gevonden die voor windows 2000 geschreven was. NT is dus van mijn lijstje afgeschreven
Alvast bedankt allemaal!
[ Voor 10% gewijzigd door Creegfire op 03-06-2005 13:41 ]
//Creegfire