adr opleidingen en meer adr opleidingen
heb er ook last van..
het zat er ook aan te komen. hotmail wil dat je alleen nog via de site je mail bekijkt
het zat er ook aan te komen. hotmail wil dat je alleen nog via de site je mail bekijkt
Correct, maar met externe hulp gaat het nog wel.
Hoe stel je die in? want je moet volgens de freepops faq ook portnummer instellen, maar dat zie ik alleen voor m'n Chello account (pop3) en niet voor hotmail (webmail)
Eh, pop3 over poort 2000, zoals ook in de handleiding staat.....
ja dat snap ik wel, maar het gaat om de webmail, want zover als ik daar alles instel werkt het niet. Staat dus een plaatje in de manual van de pop3 poortinstellingen, maar dat poortnummer gedoe zit niet in hotmail, maar misschien zie ik iets over het hoofd.Ethefox schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:33:
Eh, pop3 over poort 2000, zoals ook in de handleiding staat.....
[ Voor 20% gewijzigd door Eraser127 op 03-06-2005 17:01 ]
Verwijderd
Bij mij geeft hij bij het verzenden/ontvangen nog geen foutmelding, ook kan ik mijn mail nog openen van hotmail. Alleen weet ik niet zeker of ik nog nieuwe mailtjes kan ontvangen. Ik heb net even een testmailtje verzonden.
Op het moment dat je de zaak hebt geïnstalleerd ga je outlook instellen.
pop server: 127.0.0.1
smtp: je smtp server die je normaal ook gebruikt (pas op voor relaying - niet toegestaan bij de meeste providers)
Jouw naam: wat je wil
email adres: je hotmail adres
gebruikersnaam en wachtwoord: die van je hotmail
Bij geavanceerd zeg je dat je pop3 server over poort 2000 communiceert en je bent klaar. Je benadert hiermee hotmail als ware het een gewoon pop-adres.
Zelf draai ik Freepops als service, werkt vlekkeloos.
pop server: 127.0.0.1
smtp: je smtp server die je normaal ook gebruikt (pas op voor relaying - niet toegestaan bij de meeste providers)
Jouw naam: wat je wil
email adres: je hotmail adres
gebruikersnaam en wachtwoord: die van je hotmail
Bij geavanceerd zeg je dat je pop3 server over poort 2000 communiceert en je bent klaar. Je benadert hiermee hotmail als ware het een gewoon pop-adres.
Zelf draai ik Freepops als service, werkt vlekkeloos.
[ Voor 7% gewijzigd door Ethefox op 03-06-2005 20:25 ]
Vanmorgen werkte het ook niet bij mij ( ook niet in Outlook Express) nu, nu weer wel
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Pagina: 1