[2003] Internet delen - kan tabblad niet vinden*

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-02 20:10
Ok ik zit met het volgende probleem. Ik krijg helaas geen internet op de clients... server werkt wel.

Situatie:

ADSL modem/router (speedtouch 510) 10.0.0.1 >> server (win2k3) 2 NIC Internet: DHCP - Server 192.68.0.1) >> HUB >> clients (192.168.0.x)

Nu probleem ik dus de verbinding te delen die binnenkomt op de server. Alleen lukt dit niet. ICS service staat aan maar in het tablad eigenschappen kan ik helaas niet de internet verbinding delen.

Wat kan ik het beste doen om dit probleem op te lossen? Ik heb gezocht op GoT maar een oplossing kan ik niet echt vinden, helaas.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Er zijn er zoveel,. RRAS of ICS. Moet je in kunnen schakelen, tenzij de server een domeincontroller is dan kan het niet. Dat had je vast ook wel kunnen vinden. Lees ook nog even wat deployment guides en dergelijke door. We verwachten hier op GoT dat je zelf wat onderzoek doet voordat je een topic opent. Dat zie ik niet terug. Daarom sluit ik het topic. Lees de Windows Operating Systems - Policy en de Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens goed door :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.