Ben sinds een week de trotse bezitter van een 20" iMac en ben er erg blij mee. Maar ... ik heb zo mijn twijfels of de keuze voor een Apple Bluetooth muis wel de juiste was. Hij werkt behoorlijk kl*te (pardon my french). Op de één of andere manier is 'precies' werken met dat dingen onmogelijk en reageert hij nogal 'springerig' en indirect. Als ik mijn MS notebook muisje (met snoer) gebruik, werkt het allemaal een stuk soepeler. Als Windows-convert, kleurt dit toch wel een beetje mijn 'user-experience', aangezien ik de pointer lang niet altijd snel krijg op de plek waar ik hem zou willen.
Nu is mijn vraag: ligt dat aan mij (verwacht ik gewoon te veel), aan de muis op zich, of is hier iets fout met de hardware? Heeft het wellicht te maken met een tekortkoming van Bluetooth?
P.S. Het gaat hier dus niet over het feit of de Apple muis überhaupt lekker werkt. Ook ik mis het scrollwiel en de extra knoppen. Lijken me vooral handig voor Exposé. Wie weet dat ik hem dus ga inruilen voor een Logitech BT muis (of iets dat que design wat beter past), maar dan hoop ik niet dat ik dan hetzelfde probleem heb als ik hierboven beschrijf ...
Nu is mijn vraag: ligt dat aan mij (verwacht ik gewoon te veel), aan de muis op zich, of is hier iets fout met de hardware? Heeft het wellicht te maken met een tekortkoming van Bluetooth?
P.S. Het gaat hier dus niet over het feit of de Apple muis überhaupt lekker werkt. Ook ik mis het scrollwiel en de extra knoppen. Lijken me vooral handig voor Exposé. Wie weet dat ik hem dus ga inruilen voor een Logitech BT muis (of iets dat que design wat beter past), maar dan hoop ik niet dat ik dan hetzelfde probleem heb als ik hierboven beschrijf ...
edit:
Oeps ... niet gezien dat er al een topic over was (http://gathering.tweakers...49001///apple%2Cbt%2Cmuis). Ga ik eerst maar even goed doorlezen. Reacties blijven uiteraard welkom
Oeps ... niet gezien dat er al een topic over was (http://gathering.tweakers...49001///apple%2Cbt%2Cmuis). Ga ik eerst maar even goed doorlezen. Reacties blijven uiteraard welkom
edit:
Hmmm ... eerdere thread lijkt niet het antwoord op mijn vraag. Jammer.
Hmmm ... eerdere thread lijkt niet het antwoord op mijn vraag. Jammer.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2005 10:30 ]