Op mijn werk heb ik in outlook verschillende mailboxen, public folders en natuurlijk een archive gekoppeld. Helaas heeft ie ze in een willekeurige volgorde geplaatst. Niet echt makkelijk omdat ik van de 5 mailboxen er maar een paar veel gebruik. Verslepen in een gewenste volgorde is mij niet gelukt en een optie om te renamen en te sorteren zag ik ook niet direct. Klein overzichtje zoals het nu ongeveer is:
En wat ik wil:
Ik heb gezocht, maar het enige sorteren wat ik vind is de folders binnen een mailbox en niet de mailboxen in de folderlist. Iemand die weet of het mogelijk is? en zo ja, natuurlijk hoe?
code:
1
2
3
4
5
6
7
| + Archive Folders + Groepsmailbox 1 + Groepsmailbox 4 + Public Folders + Groepsmailbox 2 + Eigen mailbox + Groepsmailbox 3 |
En wat ik wil:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| + Eigen mailbox + Groepsmailbox 1 + Groepsmailbox 4 + Archive Folders + Groepsmailbox 3 + Groepsmailbox 2 + Public folders. |
Ik heb gezocht, maar het enige sorteren wat ik vind is de folders binnen een mailbox en niet de mailboxen in de folderlist. Iemand die weet of het mogelijk is? en zo ja, natuurlijk hoe?