[Outlook 2002] Sorteren mailboxen in mappenlijst?

Pagina: 1
Acties:

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op mijn werk heb ik in outlook verschillende mailboxen, public folders en natuurlijk een archive gekoppeld. Helaas heeft ie ze in een willekeurige volgorde geplaatst. Niet echt makkelijk omdat ik van de 5 mailboxen er maar een paar veel gebruik. Verslepen in een gewenste volgorde is mij niet gelukt en een optie om te renamen en te sorteren zag ik ook niet direct. Klein overzichtje zoals het nu ongeveer is:
code:
1
2
3
4
5
6
7
+ Archive Folders
+ Groepsmailbox 1
+ Groepsmailbox 4
+ Public Folders
+ Groepsmailbox 2
+ Eigen mailbox
+ Groepsmailbox 3

En wat ik wil:
code:
1
2
3
4
5
6
7
+ Eigen mailbox
+ Groepsmailbox 1
+ Groepsmailbox 4
+ Archive Folders
+ Groepsmailbox 3
+ Groepsmailbox 2
+ Public folders.

Ik heb gezocht, maar het enige sorteren wat ik vind is de folders binnen een mailbox en niet de mailboxen in de folderlist. Iemand die weet of het mogelijk is? en zo ja, natuurlijk hoe? ;)

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:20

Garyu

WW

Ik heb er ook eerder eens naar gezocht, en heb toen geen oplossing gevonden :(. Het weghalen en opnieuw toevoegen van mailboxen heeft trouwens ook nog wel eens het effect dat Office bedenkt dat ze toch maar in een andere volgorde moeten komen te staan, dus wie weet zit er wel iets van logica achter.. maar welke :?

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dat heb ik ook al geprobeerd, maar heeft geen effect gehad.... Ze staan al door elkaar op het moment dat ik een nieuwe wil gaan toevoegen. Een nieuwe komt dan "willekeurig" ergens tussen te staan..

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
De extra vraagtekens in de titel even verwijderd :P Heb ik helaas ook nooit een oplossing voor gevonden. Heb daar ook meerdere boxen. Hier thuis krijg ik het ook niet echt voor elkaar. Beide Outlook/Exchange 2003. Lijkt erop dat ze worden weergegeven in de volgorde waarin je ze toevoegt ...

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters