Toon posts:

Personlijke Instelling, custom.dic en MSO1043.acl

Pagina: 1
Acties:
  • 504 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Omdat gebruikers bij ons veel wisselen van PC hebben ze het verzoek dat peroonlijke instellingen meegenomen worden.
We willen (er nog) niet aan om profielen op te slaan op het netwerk.

Gebruikers willen hun Spellingscontrole C:\Documents and Settings\%username%\Application Data\Microsoft\Proof\Custom.dic dus, graag meenemen.

en Gebruikers willen hun autocorrectielijst C:\Documents and Settings\%username%\Application Data\Microsoft\Office\MSO1043.acl dus graag meenemen.

Dit kan ik op 2 manieren regelen, ik kan bovenstaande bestanden kopieren naar hun home directory, en weer terug kopieren naar bovenstaande directory. Of ik kan Office aanpassen dat deze automatisch gaat kijken naar de home directory van de gebruiker naar deze 2 bestandjes.

Met de laatste oplossing voorkom ik dat ik continu alles loop te kopieren. Weet iemand waar ik bovenstaande waardes kan wijzigen dat office op zoek gaat naar de home directory van de gebruiker als hij de bestanden custom.dic en MSO1043.acl nodig heeft??

Heb al gezocht in regedit en in bestandlocaties maar niets gevonden :'(

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 11:00
Importeer op je server de ADM (policy) bestanden van jouw Office versie en zoek daar even in.
Grote kans dat ome Bill dat netjes in een policy gezet heeft.

Verwijderd

Topicstarter
Kan je iets duidelijker zijn.

PS we werken met een novell netware icm zenworks 3.2 omgeving

Verwijderd

Topicstarter
Heb antwoord gekregen van een bekende

Zorg ervoor dat users een home dir hebben bv H:\Instellingen

Zet in HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Exporer\Shell Folders alle waardes die nu op C:\Documents and Settings staan op H\:\Instellingen

Barry