Toon posts:

Ik zoek voor mijn pc een Video ingang die 60Hz ondersteund

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek voor mijn pc een Video ingang die 60Hz ondersteund ik heb pas een tv-kaart (extern) maar die ondersteund alleen maar 50Hz Daardoor kan ik mijn console games niet op 60Hz spelen somigen games zijn 50Hz bij an deren kan ik het kiezen en bij sommigen is het allen voor 60Hz

Weet iemand soms een product die dat kan liefst extern

het beeld moet rechtstreeks op de monitor verschijnen bij dit product wat ik nu heb zit er een buffer in zo dat het 2/3 sec later op het beeld ziet voor opmenen van tv/radio/films maakt dat niet uit maar voor opnemen van games tijdens de gameplay is dat irritant ( had ik ook een oplossing voor bedacht een tv er bij zetten zo kon ik toch spelen en de gameplay van het spel op nemen

maar nu heb ik een nieuw probleem en dat is 60Hz ( ik wil nu ook iets wat dit kan )

weet iemand iets zet het hier dan de naam & merk van het product en ook de link als het kan

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-08 06:59

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Elke TV kaart zo'n beetje ondersteunt 60hz.

Verwijderd

Gefocre 2 kaart met tv in zijn hiervoor erg geschikt, die hebben ook geen last van lag, maar ze worden alleen onder win98 goed ondersteund met alle hardware versnelingen zonder interlace strepen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 09:25:
Gefocre 2 kaart met tv in zijn hiervoor erg geschikt, die hebben ook geen last van lag, maar ze worden alleen onder win98 goed ondersteund met alle hardware versnelingen zonder interlace strepen.
ik heb een radeon 9800 Pro die gaa ik niet vervangen door een Gefocre 2

dan kan ik niet meer gamen op pc

• stefan001
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-08 16:11
Heb je deze al geprobeerd?

Anders kan je deze of deze eens proberen :)

Verwijderd

Topicstarter
stefan001 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 09:33:
Heb je deze al geprobeerd?

Anders kan je deze of deze eens proberen :)
van hauppage heb ik deze WinTV-PVR-USB2 maar die kan geen 60Hz en heeft een buffer

dus als ik games wil spelen zie ik het 2 sec later als ik stuur met de controller zie ik het ook 2sec later iets bewegen

ik gebruik het voor Windows XP MCE dus dat gaat goed maar ik wil meer met mijn pc

iets waar ik een console aansluiten dat 60Hz is en meteen op het beeld is

ik zoek

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net naar pinnaclesys gebelt en die hebben ook niet iets wat ik wil

ik wil een video ingang meteen beeld en niet 2 sec later en met (60Hz ondersteuning)
Modbreak:GoT Huisregels

Het is niet de bedoeling om je topics binnen 24u te schoppen. Als je iets toe te voegen hebt, gebruik de Edit knop :o

[ Voor 36% gewijzigd door dion_b op 03-06-2005 13:33 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:56

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat dacht je van gewoon een simpele ouderwetse 2e hands PCTV kaart oid, kost max EUR 15, gegarandeerd geen gebuffer ;)

Oslik, blyat! Oslik!

Pagina: 1