Ik had een nieuwe CPU Cooler gekocht omdat mijn CPU stressed 82 graden werd.
Nu moest deze cooler een backplate op de mobo krijgen.
Dus alls moest eruit gehaald worden.
Ik heb dus alles eruit gehaald, de nieuwe cooler erop gezet en alles er weer in gezet.
Nu heb ik al een tijdje 2 windows installaties.
1 op de C schijf( Een 5200 rpm 80 gig schijf)
en 1 op mijn J schijf(Een S-Ata 160 gig schijf)
Nu gebruik ik natuurlijk die op J voor optimale performance.
Maar na het opstarten van mijn computer vond hij eerst geen enkele harde schijf.
Dus alle kabeltjes gecontroleerd en na een tijdje had ik weer harde schijfen.
Nu het volgende probleem. (Het maakt trouwens niet uit welke windows installatie ik kies hierbij.)
Dus ik kies een installatie. Windows laad scherm komt, maar na een tijdje laden knipperen mijn lichtjes op het toetsenbord en is er geen activiteit meer bij de harde schijven. Nu restart hij niet.(maar mijn restart functie heeft nooit gewerkt op deze computer)
Nu dacht een vriend van mij dat het op een grafische kaart probleem leek wat hij had. Dus ik heb de grafische kaart van mijn moeders computer gepakt en erin gestopt, maar precies exact hetzelfde gebeurt.
Daarna heb ik nog alles er opnieuw eruit gehaald en erin gedaan, maar dat mocht niet baten.
Nu vraag ik mij dus af wat het probleem zou kunnen zijn.
Ik heb een MSI 865PE NEO 2 Moederbord
2x 512 MB Elixir Geheugen in dual mode
een P4 3.0 ghz CPU
1x een 5200 rpm 80 gig schijf
1x een 7200 rpm 80 gig schijf
1x een S-Ata schijf 160 gig
Een Radeon 9800 Pro van Sapphire
Ik hoop hierbij specifiek genoeg te zijn en dat mensen mij zo goed kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
CoW-GoD
Nu moest deze cooler een backplate op de mobo krijgen.
Dus alls moest eruit gehaald worden.
Ik heb dus alles eruit gehaald, de nieuwe cooler erop gezet en alles er weer in gezet.
Nu heb ik al een tijdje 2 windows installaties.
1 op de C schijf( Een 5200 rpm 80 gig schijf)
en 1 op mijn J schijf(Een S-Ata 160 gig schijf)
Nu gebruik ik natuurlijk die op J voor optimale performance.
Maar na het opstarten van mijn computer vond hij eerst geen enkele harde schijf.
Dus alle kabeltjes gecontroleerd en na een tijdje had ik weer harde schijfen.
Nu het volgende probleem. (Het maakt trouwens niet uit welke windows installatie ik kies hierbij.)
Dus ik kies een installatie. Windows laad scherm komt, maar na een tijdje laden knipperen mijn lichtjes op het toetsenbord en is er geen activiteit meer bij de harde schijven. Nu restart hij niet.(maar mijn restart functie heeft nooit gewerkt op deze computer)
Nu dacht een vriend van mij dat het op een grafische kaart probleem leek wat hij had. Dus ik heb de grafische kaart van mijn moeders computer gepakt en erin gestopt, maar precies exact hetzelfde gebeurt.
Daarna heb ik nog alles er opnieuw eruit gehaald en erin gedaan, maar dat mocht niet baten.
Nu vraag ik mij dus af wat het probleem zou kunnen zijn.
Ik heb een MSI 865PE NEO 2 Moederbord
2x 512 MB Elixir Geheugen in dual mode
een P4 3.0 ghz CPU
1x een 5200 rpm 80 gig schijf
1x een 7200 rpm 80 gig schijf
1x een S-Ata schijf 160 gig
Een Radeon 9800 Pro van Sapphire
Ik hoop hierbij specifiek genoeg te zijn en dat mensen mij zo goed kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
CoW-GoD