Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
he hallo,

ik heb een 6260, nou heb ik sinds 2 dagen onwijs veel problemen met me telefoon geheugen, dus niet me rs-mmc kaart.

bij elke bewerking of knop die ik indruk krijg ik de melding: "onvoldoende geheugen verwijder eerst gegevens"
kan ook geen smsjes ontvangen bellen kan ik zelden en als het lukt duurt het heel lang voordat ik eens bij mijn contact personen ben venwege het probleem dat me tel zo verschrikkelijk traag is en om de seconde fouten geeft.

nou ik kijken naar me geheugen status 0kb vrij, met heel veel moeite en heeeeeeeel veel tijd heb ik een aantal dingen kunnen verwijderen zodat ik ongeveer 400kb vrij had. kijk ik na een minuut weer, staat me geheugen op eens op 1kb vrij, heb ook niks ontvangen of wat dan ook gedaan.

nou dan denk je probeer eens een hard reset, maar moet ik eerst even mijn contact personen backuppen, dat lukt me dus echt niet, venwege de fout meldingen en dat hij dan automatisch opnieuw opstart. en het lukt ook niet via data kabel of BT, heb daarmee de zelfde problemen.

ik contact opnemen met nokia service point, probleem konden ze niet, dus moest hem maar even langs brengen met het gevolg dat ik hem een aantal dagen kwijt ben en ze me niet kunnen garanderen dat ik me contact personen behoud.

nou komt mijn vraag, heeft iemand het zelfde probleem, en/of weet iemand hoe je dit kunt oplossen zonder je contact personen kwijt te raken, het opschrijven hiervan is bijna geen mogenlijkheid, heb namelijk z'n + - 300 contact personen.

_/-\o_

• superblaag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:58

superblaag

Mooi spul hoor!

Heb je geen appz op de achtergrond draaien?
of progjes die wel werken maar je niet kan "zien"

https://www.henrivandewal.nl | Nikon spullen met ratjetoe.

Verwijderd

superblaag schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 10:36:
Heb je geen appz op de achtergrond draaien?
of progjes die wel werken maar je niet kan "zien"
Maar dat kan toch helemaal niet??

De 6230 is een 40series telefoon.. Het enigste wat zou kunnen draaien zijn Java applets, maar zodra je bij het Java-gedeelte weg gaat worden die afgesloten.

Op een Series60 telefoon (6600 e.d.) zou het idd kunnen dat je appz het draaien.
Hier bij de 6230 lijkt mij dat vrijwel onmogelijk.

Verder heb ik geen idee wat je zou kunnen doen.

Ik weet niet hoeveel nrs je sim-kaart kan houden, anders zou je je personen op je sim kunnen zetten. Sim eruit -> harde reset -> sim er weer in.

suuc6 :Y)

• Gizmoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11 19:38
Het gaat hier over de 6260 en niet de 6230 toch.

De 6260 draait wel op sybian OS 60**

• superblaag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:58

superblaag

Mooi spul hoor!

Je kan natuurlijk ook een backup van je foon-mem naar je mem-card maken!
en dan opsturen, zodat als de foon weer terug komt jij gewoon die backup terug kan laden en dan heb je alles weer!

https://www.henrivandewal.nl | Nikon spullen met ratjetoe.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Heb je een bluetooth stick voor je pc?
Dan gewoon de nokia software installeren en die kan automatisch alles in je windows adresboek zetten (zonder dat je iets hoeft te doen op je telefoon, die kan gewoon in het 'main' scherm blijven staan).

Verwijderd

Topicstarter
ik heb idd een 6260 dus met symbian60 software.
ik heb het ook geprobeert met bluetooth, maar zodra ik wil pairen komt ie dus met een geheugen fout, en hetzelfde gebeurt als ik via sybian een backup wil maken op me geheugen kaart

8)7
:(

Verwijderd

Topicstarter
nou het is eindelijk gelukt, heb doormiddel van nokia software meet heeeeeell veel moeite een backup weten te maken.

hard reset gegeven en weg probleem.

bedank voor jullie reacties

_/-\o_
Pagina: 1