Ik heb een LaCie 160GB (externe) schijf gekocht vandaag met USB2.0 aansluiting. Volgens de winkel is die Plug&Play. Maar op mijn PC doet die niks. Ik heb WinXP met SP1 en SP2 en USB2. Dynabyte heeft al 2x een nieuwe schijf gegeven, maar volgens mij zit daar het probleem niet. Ik heb ook andere apparaten op mijn PC en die doen het gewoon wel (camera, scanner, tablet). Weet iemand wat ik fout doe?
Windows geeft deze foutmelding, maar aangezien ik XP gebruik denk ik ook niet dat daar het probleem zit:
Wizard Updates voor hardware
Deze hardware kan niet worden geinstalleerd
Er is een probleem met de installatie van deze hardware:
LaCie Hard Driver USB
Er is een probleem met de installatie van deze hardware opgetreden:
In het installatiebestand voor het stuurprogramma ontbreekt een benodigde vermelding. Mogelijk is het INF-bestand voor Windows 95 of een later besturingssysteem geschreven. Neem contact op met de fabrikant van de hardware.
Windows geeft deze foutmelding, maar aangezien ik XP gebruik denk ik ook niet dat daar het probleem zit:
Wizard Updates voor hardware
Deze hardware kan niet worden geinstalleerd
Er is een probleem met de installatie van deze hardware:
LaCie Hard Driver USB
Er is een probleem met de installatie van deze hardware opgetreden:
In het installatiebestand voor het stuurprogramma ontbreekt een benodigde vermelding. Mogelijk is het INF-bestand voor Windows 95 of een later besturingssysteem geschreven. Neem contact op met de fabrikant van de hardware.