Gedreven door de geweldig mooie urbanplaatjes van schitterende oude locaties die ik zo her en der voorbij zie komen, ben ik naarstig op zoek gegaan naar een locatie voor dit soort plaatjes in mijn omgeving. Helaas maar een kleinigheidje gevonden.
Hier mijn eerste tryout in het urbanachtige gebeuren op de plek waar ik eens heel wat uurtjes heb doorgebracht in de zomer. Het vroegere zwembad ligt er nu stil en verlaten bij. Helaas zijn waren alle gebouwen die er eens stonden gesloopt
Daar had ik me veel van voorgesteld.
1. Ik was er in ieder geval niet welkom

2. Het grote bad, er zwemmen nu zelfs vissen in

3. De duikplank zoals ik m zag als klein kind

4. Startblok aan de rand van het grote bad

5. Duidelijke taal op de duikplank

6. De duikplanken zijn er duidelijk niet beter op geworden

7. De binnenkant van het zwembad

8. Startblok aan de rand van het bad

9. Ach en wee... vroeger kon ik tot op de bodem van het bad zwemmen

Zo, dat was even terugmijmeren naar mijn vroegere jeugd, nu op zoek naar een ubergave locatie met mooie lichtval en veel achtergebleven spulletjes.
Hier mijn eerste tryout in het urbanachtige gebeuren op de plek waar ik eens heel wat uurtjes heb doorgebracht in de zomer. Het vroegere zwembad ligt er nu stil en verlaten bij. Helaas zijn waren alle gebouwen die er eens stonden gesloopt
1. Ik was er in ieder geval niet welkom

2. Het grote bad, er zwemmen nu zelfs vissen in

3. De duikplank zoals ik m zag als klein kind

4. Startblok aan de rand van het grote bad

5. Duidelijke taal op de duikplank

6. De duikplanken zijn er duidelijk niet beter op geworden

7. De binnenkant van het zwembad

8. Startblok aan de rand van het bad

9. Ach en wee... vroeger kon ik tot op de bodem van het bad zwemmen

Zo, dat was even terugmijmeren naar mijn vroegere jeugd, nu op zoek naar een ubergave locatie met mooie lichtval en veel achtergebleven spulletjes.
[ Voor 18% gewijzigd door wolly_a op 08-05-2006 08:54 ]