Toon posts:

Password steeds kapot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi, ik heb binnen zeer korte tijd al meerdere keren een nieuw password moeten aanvragen omdat het oude werd geweigerd. Ik snap dr niet veel van.

Wat is er mis?

Verwijderd

Dat is een groot raadsel, is al hele tijd heel vaak zo, kijk maar eens in lieve adjes, je bent niet enige.. maar hier wordt het gefixed!!

Verwijderd

Topicstarter
Ah. Ik ben dom. Ik wissel het gathering pw met de tweakerswebsite pw. Dom dom dom.

Wijziging:

NOG dommer, nee dat klopt toch niet. dacht even dat gathering naam == tweakersnaam en daardoor wissel maar da's niet zo.

Verwijderd

dat kon natuurlijk ook het probleem zijn he

• Weppel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 22:11
Tweakers.net login = toch GoT login/pwd? bij mij is die hetzelfde anders....

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-02 23:33
nee, dit schijnt niet zo te zijn. de (on)zin hiervan is mij ook in het geheel niet duidelijk, maar ik worstel met hetzelfde probleem als jij....ik wilde dat iemand gewoon mijn password resette en opnieuw toezond desnoods met een pauze van 10 minuten zodat je niet gespamd wordt, ZONDER dat je je emailadres moet invullen. Want dat werkt bij mij dus ook niet meer....
dit systeem zoals het nu werkt is gewoon...brandhout :) (just kidding)

ach...in een volgend leven lach je er om!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-02 12:35

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Als je er echt niet uitkomt kun je me wel een icq'tje sturen, dan kan ik zien wat ik kan fixen met de dsp :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1