Als ik door het telefoonboek van k700i scroll, dan komt het voor dat sommige contacten het nummer van het vorige contact overnemen..
Dit is best wel irritant
Nou heb ik al even gezocht, en kwam dit tegen:
Ik heb trouwens nog steeds de oude firmware versie (waarom zitten die service points ook zo ver weg
), zou het daar aan kunnen liggen?
Ik hoop dat iemand anders nog een oplossing heeft die wél werkt, want het is best wel irriant
Alvast bedankt!
Dit is best wel irritant
Nou heb ik al even gezocht, en kwam dit tegen:
Helaas werkt dit niet bij mij.. ik haal het laatste cijfer weg, zet het er weer bij, sla het op, ga uit het telefoonboek en als ik er weer inga blijkt hetzelfde contact nog steeds dat andere nummer over te hebben genomen..Jah dit is een bekende bug als je veel veranderingen achter elkaar maakt in het telefoonboek bijv van iedere persoon het nummer opslaan als mobiele contact ipv home contact.
Het is op te lossen door bij elke persoon waar het verkeerde nummer wordt weergegeven bekijk en bewerk te doen en het laatste cijfer ff weg te halen en er weer bij te zetten en dan opslaan kiezen UIT het telefoonboek gaan en weer in het telefoonboek gaan en bij de volgende persoon waar het verkeerde nummer wordt weergegeven hetzelfde doen etc.
Het is belangrijk dat je uit het telefoonboek gaat na elke bewerkte persoon anders als je dat niet doet en alle personen gehad hebt worden ze nog met de verkeerde nummers weergegeven.
Ik heb trouwens nog steeds de oude firmware versie (waarom zitten die service points ook zo ver weg
Ik hoop dat iemand anders nog een oplossing heeft die wél werkt, want het is best wel irriant
Alvast bedankt!