Hier kon uw advertentie staan
Maar het is (denk ik) wel handig, voor de mensen, die die link (tussen die hardware en de software) niet kunnen leggen.
Ik ben daar zelf namelijk een van. In mijn ogen, is HP-UX gewoon een Unix variant, en kan ie dus op elke PC / server draaien.
Ik ben daar zelf namelijk een van. In mijn ogen, is HP-UX gewoon een Unix variant, en kan ie dus op elke PC / server draaien.
Dat is niet het geval. HP-UX wordt speciaal voor HP hardware ontwikkelt. Op de Integrity en 9000 servers kun je niets anders dan HP-UX zetten. HP geeft andere OS ontwikkelaars ook geen toegang tot hun hardware (de Integrity en 9000 platformen danGJ-tje schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 21:29:
Maar het is (denk ik) wel handig, voor de mensen, die die link (tussen die hardware en de software) niet kunnen leggen.
Hier kon uw advertentie staan
Integrity draait net zo goed Linux, Windows en OpenVMS.Dat is niet het geval. HP-UX wordt speciaal voor HP hardware ontwikkelt. Op de Integrity en 9000 servers kun je niets anders dan HP-UX zetten.
Alleen de 9000-serie is puur HP-UX, maar dat zijn dan ook de PA-RISC modellen
[ Voor 9% gewijzigd door Wouter Tinus op 03-06-2005 02:59 ]
Professioneel Hyves-weigeraar