Toon posts:

IIyama ProLite E480S vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo beste mensen,

Ik heb net een nieuwe monitor gekocht en ik vroeg me ff af of het normaal is dat het een beetje naar rechts (achter letters bijvoorbeeld) *doorfade*. Is dit een probleempje in de instellingen ofzo? Of is dit gewoon normaal ?

als ik trouwens op het afsluit scherm sta "dat het scherm wat grijzer wordt" dan zie je er als het ware het refresh signaal doorheen gaan. is dat normaal?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2005 20:45 ]

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-08 07:18
Heb je de resolutie wel op 1280 x 1024 staan?

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 31-08 13:04
inderdaad de resolutie en als je weinig verstand hebt van monitoren instellen kun je op het auto knopje duwen op je iiyama :)

Over dat knipperen: ik heb het vaker gezien bij tft's en ik denk dat het door de software komt maar ik kan je er geen uitsluitsel in geven.

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Een andere mogelijke oorzaak is dat de TFT geen DVI ingang heeft (alleen VGA) en nog niet goed gecalibreerd is.

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 31-08 13:04
Yokozuna schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 15:25:
Een andere mogelijke oorzaak is dat de TFT geen DVI ingang heeft (alleen VGA) en nog niet goed gecalibreerd is.
Daarom gaf ik al aan op het auto knopje te duwen B) Is niet ideaal maar werkt wel :)

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Denk dat er ook een beetje met de sharpness gespeeld moet worden. ;)

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-07 19:19
inderdaad, bij dat scherm is niet altijd de sharpness even goed

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Pagina: 1