Toon posts:

(Philips DVD) brandt haperend of onderbroken beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik maakte een reportage en renderde deze als DVD film op de harde schijf of zet deze om in een MPEG file opd e harde schijf.
Het resultaat is telkens heel goed als ik deze vanop de harde schijf bekijk.
Wanneer ik echter alles op een schijfje brandt, krijg ik haperingen (beeld verspringt).
Mijn eerste reportage van 16 minuten had een tiental beeldverspringingen en ik wou dit dus beter hebben.
Na een middagje proberen maar dan wel op herschrijfbare media, wordt het enkel maar erger en stopt het beeld nu zelfs telkens op enkele punten (bij het éne probeersel duurt dit nog wat langer dan bij de andere maar binnen de 3 minuten heb ik het steevast zitten op verschillende punten, waarna ik eigenhandig de balk moet verderzetten om het beeld te laten verderlopen) dit zowel bij een DVDreportage als bij bvb een MPEG file.
Op de DVD speler bij de TV gaat de teller op dat punt zelfs terug naar O en moet ik herbeginnen. Wat is hier het probleem?
Ik heb de laatste firmware gedld (3.4) voor mijn Philips 1640P DVD Writer. Heeft niet geholpen.

Ik zit met freezes, want het beeld stopt, maar de teller van BSPLayer loopt door. Zou het kunnen dat mijn DVD bad frames brandt?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2005 21:05 ]

Verwijderd

Probeer eens een ander merk dvd schijfje.
De mediacompatibilitet verschild nogal per merk dvd afspeler

Verwijderd

Topicstarter
Heb al HI-SPACE, SONY, TDK geprobeerd.
Nu brand ik eerst op rewritables SONY en het beeld blijft haperen (telkens weer op een ander punt, dus het ligt zeker niet aan de rendering)
Ik denk dat het een DVDbrander probleem is.
Na het branden van een viedeofile met nero, en waarna hij dan direct de data verifieert, krijg ik de melding telkens 'PHILIPS 1640P leesfout van sector XXX tot sector XXX"

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2005 10:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
NEC DVD gekocht en probleem van de baan.