Toon posts:

driveletter voor een ftp map

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan je net zoals je bij netwerkmappen een stationsletter kunt toewijzen dat ook doen voor een ftp map?

Dus X: verwijst naar een map op een ftp server. Zodat het gewoon direct te bewerken en op te slaan valt in word enz...

alvast bedankt,

Tom

Verwijderd

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Zoek maar eens naar Netdrive (van Novell), het doet precies wat jij wilt, maar hou er rekening mee dat een dergelijke oplossing helaas flink traag is, Windows doet graag aan thumbnails en uitlezen van file info, wat betekent dat Netdrive alle bestanden in een dergelijke map download bij indexing, zelf gebruik ik het nog wel al zou ik een andere oplossing moeten zoeken.

Kortom: kleine mappen, kleine bestanden, geen previews, snelle verbinding, en je hebt dr best een aardige oplossing aan :)

Verwijderd

Volgens mij houdt Netdrive er rekening mee hoor. Dat trage heb ik in ieder geval nog niet gemerkt.

Verwijderd

Beetje oud topic, maar ik wil netdrive ook wel eens testen en zien of dat een beetje lekker werkt. Alle links die ik tegen kom verwijzen echter of naar foute url, of naar de goede maar die is password protected door een faculty voor hun students.

Het is gewoon freeware toch? Op de Novell site kom ik 't ook niet tegen.

Iemand enig idee waar 't ter download is? Of als er alternatieven zijn mag dat natuurlijk ook.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2007 15:46 ]

• LieveNiels
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-07 21:07

LieveNiels

On Fire

webdisk krijg je gratis bij je xs4all abonnementje..heb het ook een tijdje gebruikt...

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:33
Ik heb hem even voor je online gezet dus als je hem wil hebben kun je hem hier downloaden :)

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:22
Balen! Dit tooltje gebruik ik al tijden maar sinds ik Vista heb (op m'n laptop) doet hij het niet meer. De service crasht steeds...

We hoeven ook geen updates te verwachten vrees ik. Of iemand moet een (OSS) variant maken ;-)

Verwijderd

Nu aan het downen.. gaat niet echt rap dus laat 'm nog even staan ;)

edit: hm, er gaat iets mis met de download. Blijft op 14% steken. Ligt dit aan mij? (internetverbinding doet sowieso vervelend hier de laatste dagen).

edit2: Ja, ik denk dat 't aan mijn verbinding ligt. Als je 'm vandaag nog even zou willen laten staan tot ik thuis ben, dan zou ik je daar zeer dankbaar voor zijn. ;)

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2007 16:14 ]

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-07 12:59
Mirror: http://download.yousendit.com/4067F5457E9E9AD9 Netdrive.exe (5624 KB)

[ Voor 17% gewijzigd door Puch-Maxi op 01-03-2007 16:10 ]

My favorite programming language is solder.

Verwijderd

Thanks, die pakte hij wel. :)

Verwijderd

subst x: c:\....\ftp

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-07 12:59
Volgensmij gaat dat niet werken, je moet namelijk een pad opgeven
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
SUBST

Een pad aan een stationsletter koppelen.

SUBST [station1: [station2:]pad]
SUBST station1: /D

station1:       Bepaalt het virtuele station waaraan u een pad
                  wilt toewijzen.
  [station2:]pad  Bepaalt het fysieke station en pad waaraan u een
                  virtueel station wilt toewijzen.
  /D              Verwijdert een gekoppeld (virtueel) station.

Als u een lijst met huidige virtuele stations wilt weergeven,
typt u SUBST zonder parameters.

My favorite programming language is solder.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Als je niet weet waar je het over hebt hoef je op zich niet te reageren; dat is niet echt nuttig voor iemand namelijk :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1