Toon posts:

Acer 1522 of 1524

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik overweeg 1 van deze labtops te kopen.
Is er iemand die gebruikerservaring heeft met 1 van deze?
Hoelang gaat de accu mee??
Is die uberhaubt aan te bevelen of zijn er (veel betere) alternatieven denkbaar.
Hoe is de kwaliteit van het beeld?

Verwijderd

Topicstarter
iedereen bedankt voor zijn advies!!

Verwijderd

wat denk je nou... een gebruikerservaring is altijd onderhevig aan een sterke mate van subjectiviteit. Vergelijk die dingen nou maar gewoon op papier en stel dan een concrete vraag. |:(

Verwijderd

Óf je leest de Forum FAQ door.
En tegelijk de Nettiquette.
Daarnaast raad ik je in het bijzonder aan, dat als je iets wilt weten van mensen, dat je op zijn minst beleefd tegen ze blijft.

En het fenomeen notebook, wordt ook wel eens verwoord met laptop. Dat is geen labtop. Dat woord bestaat namelijk niet.

• bbstreams
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

bbstreams

& digital coco

bedoel je de aspire 1500 serie ??

zoek en gij zult vinden

http://gathering.tweakers...Bq%5D=acer+1500&where=GoT

ps mensen hou tweakers beetje netjes he, beetje meer behulpzaam mag wel. niet iedereen komt hier dagelijks om zich eerst door de faq en nettique te spitten

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Ik heb de 1522, accu gaat 2h mee.
De 1524 is ongeveer hetzelfde, zit een 3400+ ipv 3000+ geloof ik, dus maak voor jezelf uit wat je wilt ;)

March of the Eagles

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht dat ik niet echt onbeleefd geweest was maar goed,misschien een ietwat overgevoelig iemand op dit forum,grappig dat er nu wel gereageerd wordt.
was idd mijn eerste post hier.
overigens bedankt voor de andere reacties,weet in ieder geval iets meer en kan nu wat makkelijker verder speuren in het doolhof der Notebooks :) :)

Verwijderd

Waarom wil je één van deze notebooks, speciaal om de AMD?

Anders raad ik je een Centrino aan, die gaan véél langer mee op stroom, en zijn bijna even krachtig.

Verwijderd

Topicstarter
Na alles wat ik in dit forum ondertussen gelezen heb,switch ik toch maar naar asus denk ik.
acer en jewel lees ik n.l.toch wel veel negatiefs over,en dam met name over de aftersales.
De centrino's spreken me wel aan,maar wil uiteindelijk toch onder de 1000 euro blijven.

Verwijderd

Sinds kort zoek ik ook een laptop, en ik kwam ook al snel bij een van deze types terecht. Het systeem is denk ik krachtig genoeg om een jaar of 4 mee te kunnen én je hebt een 64 bit processor. Ik vroeg me alleen af of die processor ook een mobile versie is, dit ivm batterij duur. En, wat zouden de alternatieven zijn? (bv stop er een sempron in en je zit een stuk goedkoper, maarja, wil je dat...)
Pagina: 1