2 19" tft schermen slopen en er 1 van maken !

Pagina: 1
Acties:

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-02 14:56
Het is jammer dat ik ze nog nooit in het echt heb gezien .. dan heb ik het over dual monitor schermen !!

Dus 2 of 3 schermen in 1 zonder randjes ( ik dacht dacht alienware ze ooit had )

heeft iemand wel eens geprobeerd om 2 "normale" schermen te slopen en ze daarna naadloos samen te voegen ?

Kan dat eigenlijk wel zit er dan niets in de weg ?

tis maar een idee hoor :) want ik wil wel graag dual monitor maarja dat randje he :r

Verwijderd

Het kan natuurlijk niet want de pixel zit niet aan de rand van het LCD; je zal minimaal moeten uitgaan van 2mm tussen de panels maar bij sommige de meeste panels zullen dit nog vele milimeters meer zijn.

dit is een goed voorbeeld van een panel met vrijwel geen rand, maar als je ze tegen elkaar monteert zal het zeker 2-3 mm tussen de panels zitten:
http://www.diybeamer.ch/forum/files/lcd-panel_freigelegt.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2005 18:53 ]

Verwijderd

je kan het toch gewoon normaal aansluiten en bij allebei de behuizing eraf halen, zodat je ze vlak tegen elkaar kan zetten?

of alleen de behuizing aan de kant waar je ze tegen elkaar zet eraf zagen ofzo?

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:31

BioHazard

*\o/*

Echt helemaal naadloos zal het niet worden maar zeker wel mooi, als je ze zo dicht mogelijk tegen elkaar maakt :)

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-08 19:20
Natuurlijk kan het, een randje van een scherm afslopen lijkt me niet zo verschrikkelijk moeilijk eigenlijk misschien heb je net een rage gestart ;)
Ik ken wel industriele schermen zonder randjes, zag ze laatst nog voorbij komen. Worden vaak gebruikt voor LCD wanden :)

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa