Medion 19 inch piept

Pagina: 1
Acties:

• Arjen86
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Als ik mijn pc aanzet zegt het scherm heel even :"geen signaal", hierbij is er een heel hoog piepje.

Dan valt het weg en is er even geen beeld, dan ook geen piep. Als er dan weer beeld is, vrij snel erna, piept het weer. Als ik in windows zit gaat dit een aantal minuten door.

Is dit normaal of kan ik hem beter ruilen. Hebben meer mensen met deze TFT hier last van. Hij is van de 18 mei lichting.

(ik merk in het spel Soldier of Fortune 2 heel soms wel beetje ghosting, is er wel iets dus.)

Voor mensen die het willen weten die hem willen kopen....

Specs:
1280 x 1024
150/135
700:1
250cd/m
8ms (grey to grey)
dvi / d-sub

[ Voor 10% gewijzigd door Arjen86 op 02-06-2005 18:46 ]

Foto

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Welke TFT gaat het om?
Misschien zijn er namelijk meer mensen die zo'n tft hebben met dezelfde problemen :)

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:36
medion 19 inch tft 8 ms.

Maar op hoeveel hz heb je hem staan en welk resolutie.
als je hem net nieuw hebt, zou ik zeggen het is normaal, maar jij hebt hem schijnbaar al een tijdje dus dat is niet normaal... Ik zou hem gewoon ruilen voor een ander.
Btw het is benq panel wat erin zit

• Arjen86
  • Niet online
Heb hem op 75 herz staan

Foto

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Misschien wat raar, maar ik heb ns zoiets gehad met een TFT toen er een telefoon naast in de lader stond.
Als die telefoon niet in de buurt was, was er ook geen piep.
Ik weet niet of je dr wat aan hebt :)

• Big4SMK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-08 12:08
Ik heb twee van die schermen op mn buro staan en heb hetzelfde. Het lijkt er echter op dat dit een soort opwarm geluid is, zodra de tft's langer dan 30 secs aan staan heb ik helemaal nergens last meer van. Omdat ze het allebei doen, en ook die van een vriend van me, ga ik er maar vanuit dat het normaal is. Het is ook niet echt hinderlijk vind ik zelf, en ik ben verder zeer tevreden over deze schermpjes

• Arjen86
  • Niet online
Nee het is niet dat er iets in de buurt staat volgens mij, zou inderdaad wel goed een opwarmgeluid kunnen zijn als dat kan met tft's. Heb jij enige problemen met ghosting? viel me wel beetje tegen dat ik er toch wat tegenkwam, al is het weinig. Bij far cry nog niets gezien.

Wel bij een oud spel als SoF II....

Foto

• Blaxje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Arjen86 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 18:49:
Nee het is niet dat er iets in de buurt staat volgens mij, zou inderdaad wel goed een opwarmgeluid kunnen zijn als dat kan met tft's. Heb jij enige problemen met ghosting? viel me wel beetje tegen dat ik er toch wat tegenkwam, al is het weinig. Bij far cry nog niets gezien.

Wel bij een oud spel als SoF II....
Als je veel gamed had je natuurlijk beter nooit een tft kunnen pakken.
Trouwens over dat opwarmgeluid, had dat hier ook met een Samsung 193p. Echter was dat eenmalig de eerste 20 seconden, daarna nooit meer gehoord. Ik gok dat het bij jou ook vanzelf weggaat. :)

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:07

AzzKickah

06-CENSORED

Ik snap eigenlijk niet waarom je niet so wie so terug gaat met dat ding... Er zit een piep in, dit is niet normaal, dús ga je terug.

Lijkt mij hoor, lijkt mij.

• Arjen86
  • Niet online
Ik weet dus niet zeker of dat wel fout is, meer mensen hebben het, vroeg me af of er mensen zijn die het dus helemaal niet hebben.

Ik game niet zo heel veel, maar zo af en toe wel, zou hem ook niet inruilen voor het beetje ghosting, is maar heel soms, op hoekjes van muren ofzo, als ik als een gek draai met mn muis.
Niet echt hinderlijk dus

Foto

• Arjen86
  • Niet online
Heeft verder niemand hier last van?

Foto

Pagina: 1