Toon posts:

Drivers medion pc (onboard)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een medion desktop pc uit de aldi. Vandaag heb ik windows opnieuw geinstalleerd. Natuurlijk ook alle video en sound drivers en alle rest. Alles werkt dus perfect. Behalve als ik powercinema opstart en ik wil tv of radio kijken en luisteren kan hij geen radio of tv vinden. Ik heb hier ook geen drivers voor geinstalleerd omdat deze niet op de recovery cd aanwezig waren. Weet iemand misschien waar ik zulke drivers kan halen? Of wat ik anders moet doen?

Alvast bedankt!

• LordofWhatever
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-02 12:09

LordofWhatever

Uuhhh....?

al op de site van Medion gekeken?
een beetje zoeken mag ook wel ;)

[ Voor 2% gewijzigd door LordofWhatever op 02-06-2005 17:53 . Reden: spelfouten.. ]

Onderbuiken zijn voor bier, niet om mee te denken.

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-02 11:51
Ja op de medion website. Daar kun je het typenummer of serienummer van je pc intypen waarna je alle drivers voor jouw systeem gepresenteerd krijgt. Kijk hier maar eens: http://www1.medion.de/downloads/?lang=be_nl

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-01 09:19
heb je uberhaupt op je d schijf gekeken. Daar staan ook alle drivers op. En anders idd op medion site kijken.

• w0ndersp00n
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025
Als het goed is staan de drivers in D:\Driver
Als je ze daar niet kan vinden moet je op de Applications & Support CD kijken, in de map Driver.

I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-02 15:37

Nik

www.gsc.be :) ook veel informatie :)

Verwijderd

Topicstarter
Daar heb ik overal al gekeken. Ik vind wil losse bestanden die (denk ik) driverfiles zijn daarvoor. Maar geen install of setup. Deze bestanden ind e windows/system32 directory zetten werkt ook niet.

Als ik tv card drivers van de medion site download heb ik ook een mapje met allemaal losse bestanden.

.dll bestanden enz...

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2005 19:05 ]

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:04

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
anders kijk je in je apparaatbeheer welke apparaten nog onbekend zijn, en klikt op zoeken naar Plug&Play hardware, en dan als die geen drivers kan vinden, kies je een van die mappen?

[ Voor 3% gewijzigd door BiG-GuY op 02-06-2005 20:52 ]

Home Assistant Configuratie V&A

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-12-2025
Die drivers staan niet op de site..(dacht ik) ik heb ook een medion pc en dan moet je even de aplication and support cd in je cd spelert doen en bij apparaatbeheer het apparaat installeren. Windows heeft hier geen drivers voor, daarom moet je dat cd'tje er even in doen.

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-01 09:19
je "installatie" bestand zijn ook losse bestanden en geen setup file. Je moet zoals vermeld bij apparaatbeheer rechtermuisknop stuurprogramma bijwerken en dan desbetreffende files aangeven ET VOILA je tv kaart is geinstalleerd.
Pagina: 1