Toon posts:

windows updates

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
de laatste tijd (3 weken) duurt het posen voordat een microsoft update voor windows binnen is, de download snelheid is ong 10 kb/s, terwijl de max. download snelheid ong 1 mb/s is, ligt het aan microsoft? of zijn er meer die er last van hebben?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik heb nergens last van.
Maar mijn glazen bol is stuk, dus ik weet niet waar het aan ligt.
Maw, geef ns wat meer info ;)

• dailyleaf
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 19:05

dailyleaf

...

Je staat niet alleen.

Niet alleen de updates, maar oook microsoft.com msn.com/nl.
Dat viel mij ook op met msn messenger downloaden.

Die heb ik nu maar apart gezet en een image gemaakt van mijn windows met alle updates erop.
6 uur wachten voordat ik alle updates binnenheb, heb ik geen zin meer in. (Alleen CD van WinXP Pro SP1)

//Edit
Ik neem aan dat het probleem bij microsoft ligt.

//Edit2
Hier Planet Internet Standaard. 1600 Mbit Down, 512 Mbit Up.
Speedtest trekt ie maximaal, net zoals vele andere sites.

[ Voor 24% gewijzigd door dailyleaf op 02-06-2005 15:58 ]

Mijn post is interessanter dan mijn Sig..

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-03 16:23
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 15:54:
de laatste tijd (3 weken) duurt het posen voordat een microsoft update voor windows binnen is, de download snelheid is ong 10 kb/s, terwijl de max. download snelheid ong 1 mb/s is, ligt het aan microsoft? of zijn er meer die er last van hebben?
Welke isp heb je?
Zelfde probleem hier trouwens met @home, erg irritant

Systeem Specs

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:34

Coldcat

HODL

Ik heb ook wel eens last van trage servers van microsoft. Maar de laatste tijd ben ik zeer te sreken over de snelheden.

Welke versie van Windows ben je trouwens aan het updaten?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• wizzzzzz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-03 14:08
Wij hebben een Planet account en hebben al geruime tijd last van een enorm trage windowsupdate.
Zelfs de losse updates downloaden is erg traag, vaak sterft de download gewoon halverwege.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Klopt, dat viel mij ook al op. Ook bijvoorbeeld met het downloaden van HDTv examples van dit URL. Op dit moment gaan sommige downloads snel (>300kB/s), terwijl andere rond de 40kB/s blijven hangen. Vervelend, maar niet veel aan te doen.

Ik heb XS4ALL Basic (3200/768).

[ Voor 3% gewijzigd door kamerplant op 02-06-2005 16:02 ]

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
we hebben hier xs4all, het is echt droevig, de ene keer gaat het snel, en de andere keer gaat het perfect, het ligt niet aan de OS , want bij win98 en zowel winXP gaan de updates traag , dit ligt dus aan microsoft. Als je bijv voor andere programma's updates binnen haald, bijv norton antivirus gaat het perfect, optimale download snelheid.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2005 16:36 ]

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:53

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

De updates vliegen hier letterlijk binnen. Toch raar dan. Is er misschien een verband met tijdstippen van het downloaden? Drukte amerika die er bij komt bijv?

Verwijderd

Hier ook ontzettend trage updates met @Home, evenals met Wanadoo ADSL. :(

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Nergens last van..
De updates komen gewoon snel binen..
SpeedXS Extreme abbo (8Mbit down - 1Mbit up)
Misschien ligt het aan de drukte ofzo..

De download van deze url
Gaan bij mij met 680kB/sec... >:)

[ Voor 37% gewijzigd door Dj-sannieboy op 02-06-2005 16:46 ]

• corné
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2024
windows update is ook vaak langzaam bij mij, terwijl office update en andere downloads van microsoft weer heel snel zijn :|

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:09

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Vanmorgen via Windows Update site 1 maal heel snel en alle andere keren super traag. Losse downloads gingen ook niet echt snel. Overige sites gaat alles vlot. Provider is Zeelandnet. Ligt dus toch echt aan MS.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Tjah; hier kunnen we weinig aan doen :) Het probleem ligt zo te zien inderdaad bij Microsoft; wellicht kun je het melden bij hen maar een opsomtopic heeft weinig zin :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.