Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 21:43
Hier een echte gadget voor de hete zomerdagen, ik ben van plan deze te gaan importeren, en doe daarvoor een klein onderzoekje. Als jullie de enquete even in zouden willen vullen.

Het gaat om een USB-Fan met een ledje, de fan zit aan een buigbare staaf, zodat je hem alle richtingen op kan laten blazen. ziet er erg leuk uit vind ik zelf, en ik was ze nog niet eerder tegen gekomen zie hier:
Afbeeldingslocatie: http://usb.brando.com.hk/image/usbledfan6.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door SaN op 02-06-2005 15:17 ]

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Anders vaak genoeg zulke producten gezien..
Enquete vragen mogen volgens mij niet.

[ Voor 32% gewijzigd door KillerAce_NL op 02-06-2005 15:19 ]

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mmh, erg handig voor op het strand.

Heb je trouwens toestemming gevraagd voor zo'n topic?

• Omebas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-11 09:04
Er is toch een nederlands bedrijf dat deze fans ontwikkelt? :? Of ben ik nou gek..Je hoeft ze zker niet te importeren iig keb ze al wel is gezien...maar waar...m'n geheugen laat me weer eens in de steek :(

Hier trust heeft ze ook
http://www.muizenshop.nl/p/Trust+Mini+USB+Fan+NB-1200p/380/

[ Voor 19% gewijzigd door Omebas op 02-06-2005 15:26 ]

• SaN
Omebas schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 15:22:
Er is toch een nederlands bedrijf dat deze fans ontwikkelt? :? Of ben ik nou gek..Je hoeft ze zker niet te importeren iig keb ze al wel is gezien...maar waar...m'n geheugen laat me weer eens in de steek :(

Hier trust heeft ze ook
http://www.muizenshop.nl/p/Trust+Mini+USB+Fan+NB-1200p/380/
Zonder ledje ;). De enquete is bijzaak, als je hem niet in wilt vullen, dan niet. Vertel gewoon even wat je er van vind.

Verwijderd

Cool gadget, maar € 10 is echt het maximum wat ik er voor over zou hebben.
Cool ding en handig (in de zomer), maar onnodig.

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:43

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Lijkt me erg gevaarlijk, ik zie namelijk geen bescherming tegen de draaiende propellorbladen. Een potentieel vinger-afhak apparaat dus.

Hier kon uw advertentie staan

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:47
Nitroglycerine schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 17:03:
Lijkt me erg gevaarlijk, ik zie namelijk geen bescherming tegen de draaiende propellorbladen. Een potentieel vinger-afhak apparaat dus.
Ik heb al 5000 x me vinger tussen een draaiende fan gezet.. Wel voorzicht en niet in 1 erin maar toch. Als dat ding niet te hard draaid ken het geen kwaad hoor.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Nee je houd er hooguit een schram aan over en een vinger die niet lekker voelt. Zodra je vinger ertussen zit stopt de fan en gaat ook niet verder, zit een bescherming in

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-11 21:38

Nox

Noxiuz

Nitroglycerine schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 17:03:
die bladen zijn zacht.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-11 06:52

Nik

Mja tis nou niet zo'n geweldig ding... Maar als je nou een programmatje er om heen schrijft zodat je de fan snelheid kan regelen heb je opzich een leuk product :)

Daarbij zit je wel aan 5V verbonden, dus erg krachtig is het niet.

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
Ben een maand geleden in HongKong geweest, daar kon ik ze voor ~2 euro kopen, met ledjes (blauw) en idd zachte ventilator. Die dingen roeleren wel hoor, best handig voor in de zomer. Heb niet zo'n zin om van die lomp grote ventilatoren mee te slepen. De ventilator is overigens met je tong te stoppen :P :9

• SaN
T4F.nl_Muad schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 17:19:
Ben een maand geleden in HongKong geweest, daar kon ik ze voor ~2 euro kopen, met ledjes (blauw) en idd zachte ventilator. Die dingen roeleren wel hoor, best handig voor in de zomer. Heb niet zo'n zin om van die lomp grote ventilatoren mee te slepen. De ventilator is overigens met je tong te stoppen :P :9
Ja, ze lijken me inderdaad best ok. Ik ga ze ook niet in grote getalen importeren, honderd ongeveer voor een schoolproject. Deze komen trouwens ook uit hongkong. Ze zijn in Nederland trouwens ook wel te vinden, maar zeker niet veel, en altijd online. Ik ben ze nog nooit in een winkel tegen gekomen ofzo.

[ Voor 12% gewijzigd door SaN op 02-06-2005 20:12 ]

Verwijderd

Play.com heeft ze ook, alleen zonder LEDjes denk ik.

Verwijderd

zg het vandaag ergens in een reclame folder... kijk zelf maar waar, maar een markt is er dus niet voor.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Dergelijke enquetes zijn niet de bedoeling op GoT zonder toestemming :)

Als je toestemming wil: mail de admin harde waren, in dit geval kaj at tweakers.net ;)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.