[ATI Radeon 9800 Pro] aanpassen overlay

Pagina: 1
Acties:

• Carpenter
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 19:40
Beste mensen,

Ik heb een Club3D Radeon 9800 Pro en daar gebruik ik de TVOUT om films te kijken op mijn TV met behulp van BSplayer. Ik heb de laatste Catalyst drivers en daar maar ik gebruik van de functie 'overlay' zodat ik een beeldvullende film krijg op mijn TV. Ik heb daar de volgende instellingen:
- overlay display mode : theater mode
- set video aspect ratio to: same as video source
- display device aspect ratio: 16:9 (widescreen)

Nou wil ik graag de kleuren en de brightness etc aanpassen. Echter, veranderen alleen de waarden op mijn beeldscherm en niet op mijn TV. Ik heb hiervoor alles al een keer aangepast, andere aspect ratios etc. Ik heb ook al gezocht op Google en hier op GOT maar ik ben het probleem niet tegengekomen. Hoe kan ik de brightness en contrast aanpassen zodat het ook op mijn TV veranderd?

Specs:
- Club3D Radeon 9800 Pro (Catalyst 5.5 / ATi Control Panel)
- TV: Sony 28" Breedbeeld
- Windows XP Pro

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Je past het wel aan door in je beeldschermeigenshappen op de 2e monitor te klikken en daarvan de eigenschappen aan te passen ? Anders werkt het natuurlijk niet.

• Carpenter
KillerAce_NL schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 15:15:
Je past het wel aan door in je beeldschermeigenshappen op de 2e monitor te klikken en daarvan de eigenschappen aan te passen ? Anders werkt het natuurlijk niet.
Ik kan daar niet de eigenschappen aanpassen, er zijn daar nl geen eigenschappen. Als ik het verander ga ik gewoon naar Rechtermuis Bureaublad > Eigenschappen > Geavanceerd > Overlay,

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Brightness en colour doe je via beeldscherm-eigenschappen en is beeldscherm-specifiek.
En anders zit dat ergens bij tabblad weergave, daar kun je de settings voor je tv aanpassen.

[ Voor 36% gewijzigd door KillerAce_NL op 02-06-2005 15:57 ]

• Carpenter
KillerAce_NL schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 15:56:
Brightness en colour doe je via beeldscherm-eigenschappen en is beeldscherm-specifiek.
En anders zit dat ergens bij tabblad weergave, daar kun je de settings voor je tv aanpassen.
Ik heb het over de overlay, niet over de specifieke beeldscherminstellingen. (ik kan trouwens nergens anders dan bij overlay de kleur etc van de de TV instellen...)