Toon posts:

ACPI vs Standaard PC >>draadloos nw kaart blijft uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo beste tweakers,

wie o wie kan mij hiermee helpen:

Ik heb een Acer travelmate 4001 lwmi sinds een half jaartje, ik gebruik de laptop voornamelijk om muziek mee te maken dus heb ik er een Indigo PCMCIA geluidskaart bijgekocht. Deze kaart werkte niet naar behoren vanaf het begin. (storingen, audiodropouts, glitches etc.) na weken gefrustreerd gezoek had ik dan eindelijk de oplossing gevonden:

Het OS als standard pc installeren ipv ACPI. het probleem wat ik had lag namelijk aan de IRQ toewijzingen van mijn lappert. Ik heb daarvoor echt alles al geprobeerd en dit was eindelijk de oplossing.

Het geluid werkt nu prima alleen de hardware knopjes van mijn draadloos en bluetooth werken nu niet meer. Ik kan dus met geen mogelijkheid mijn wireless aan de praat krijgen.(de powermanager werkt ook niet meer, kan niet de status van de batterij zien) De Acer helpdesk komt niet verder dan het advies om het OS opnieuw te installeren. Hier heb ik niks aan omdat dan de audioproblemen weer beginnen.

De wireless wordt wel herkend in apparaatbeheer als werkend. is er een manier om de wireless aan te zetten zonder de knop voorop de laptop?

thx in advance...