Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Donkerblauw Plexiglas

Pagina: 1
Acties:

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-11 09:55
Ik ben bezig met een grondige casemod waarbij ik niet veel van mijn case heel laat. Echter nu heb ik een logo ontworpen, dit helemaal uitgefreesd in de kast (jah, een beetje geleend van Xavier) en dat ziet er al behoorlijk strak uit. Ik kan echter nergens een winkel in NL vinden die donkerblauw plexiglas verkoopt voor achter mijn logo.

Dit plexiglas moet donkerblauw én doorzichtig zijn. Zodat ik er van die mooie CCFL's achter kan zetten, en het plexiglas oplicht.

Weet misschien iemand een winkel oid, want ik heb me rotgezocht op google e.d. maar nergens iets te vinden. (In Nederland dan).

Alvast bedankt.

Verwijderd

Klinkt misschien stom maar, blank plexi met een blauwe ccfl? :D

Verwijderd

Waarom vraagt hij expliciet om blauw denk je? 8)7

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

je moet bij groothandels wezen. zo heb je in de omg. amsterdam het bedrijf elmaplast. daar haal ik mijn plexi..

je moet maar zoeken op plexiglas groothandels op goudengids.nl

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• TranceSetter
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:27:
Klinkt misschien stom maar, blank plexi met een blauwe ccfl? :D
Nee dat gaat niet werken. Want dan kun je dus zo de kast inkijken, wat dus juist niet de bedoeling is :) Het moet donkerblauw zijn, zodat het alleen maar een beetje oplicht met een ccfl erachter. Het moet dus transparant donkerblauw zijn, anders licht het niet op...

Ik heb hier zelf al een stuk liggen van zo'n plexiglas, maar dat is te klein voor mijn hele logo :S

Ik weet niet hoe ik er dan aan moet komen.

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:17
Een hele mooie oplossing is blauw UV plexyglas van 5mm. Dit plexy plak/schroef je tegen je kast aan en dan spuit/verf je de achter kant van het plexy (donker)blauw. Aan de zijkanten bevestig je dan UV led's of een UV CCFL. Dan is het plexy niet meer doorzichtig en licht het toch mooi blauw op.

Je kan het plexy natuulijk ook aan een kant mat schuren met korrel 800 of zo

[ Voor 13% gewijzigd door kippy op 02-06-2005 14:52 ]

• 3ddie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:17
Bij RU58 hebben ze het: www.ru58.nl
(onder verkoop kan je het vinden)

plexiglas 3mm donkerblauw transparant € 60.69 per m2

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ga naar een schildersbedrijf. Die kunnen Plexi inkopen.

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-10 22:13

ScSi

Belg.

TranceSetter schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:24:
Dit plexiglas moet donkerblauw én doorzichtig zijn. Zodat ik er van die mooie CCFL's achter kan zetten, en het plexiglas oplicht.
Als je het hier niet zal vinden zal je het mogen importeren lijkt me..

Verwijderd

mischien kan je ze wel vinden ik een grote bouwmarkt, die hebben meestal wel uitzoek in kleuren plexiglas.
Bij mij op school hadden ze bijna alle klueren kweet alleen niet meer waar ze die vandaan hadden.

Verwijderd

Je kan ook kijken op www.ace-systems.nl en dan onder casemodding/ plexi/ je ziet maar
en als je niet deze bedoeld is er vast wel een ander te vinden die je wel bedoeld

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2005 15:09 ]

• Tim_R
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-11 14:55
Zie ook deze IA: http://www.inkoopactie.net/ia/3yr7fk22/1?g=tt596lwg

Hier staan verschuillende platen donkerblauw- en ook spiegelplexi. :)

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:48

TheBorg

Resistance is futile.

• Xav
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-11 12:42

Xav

Developer

Water-Cooled

TranceSetter schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:24:
Echter nu heb ik een logo ontworpen, dit helemaal uitgefreesd in de kast (jah, een beetje geleend van Xavier) en dat ziet er al behoorlijk strak uit.
Ben benieuwd... pics? :)

Verwijderd

Misschien moet je even op http://www.bouwplastics.nl/ kijken. Daar hebben ze gekleurt plexiglas en ze zagen het nog voor je op maat ook. Ik ben van plan daar ook plexi te halen voor mijn eigen cm.

• TranceSetter
haha, ja nou um ja, een paar, maar nog lang niet af. Je kunt ook op m'n website kijken

Blue-H2O Website ;)
Owja, en dan naar Progress --> Logo Sidepanel

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
De Goudengids is altijd goed voor dit soort vragen :)

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
gewoon plexi glas gebruiken en die beplakken met blauwe ruitenfolie is ook een oplossing.
bij de halfords kun je dat wel krijgen. De blauwe folie is best donker ( heb het op mijn achterruitten) dus zal het ongeveer wel uitkomen met die verblinding die je zocht

Verwijderd

check inkoopacties.net daar loopt een actie met het plexi wat jij zoekt
http://inkoopactie.net/ia/3yr7fk22/1?g=tt596lwg

Verwijderd

TranceSetter schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 16:59:
[...]

haha, ja nou um ja, een paar, maar nog lang niet af. Je kunt ook op m'n website kijken

Blue-H2O Website ;)
Owja, en dan naar Progress --> Logo Sidepanel
Vette website, ziet er echt gaaf uit!

On topic: Het lijkt erop dat je het meeste zal hebben aan bouwplastics.nl. Die hebben eigenlijk alle soorten plexi die je nodig zou kunnen hebben, ronde staven, vierkante staven en plexi plaatmateriaal.
Ik ben benieuw naar hoe je logo eruit begint te zien :)

• TranceSetter
Zien er allemaal goed uit die sites. Ik denk echter dat die plastic folie erop plakken niet gaat werken, aangezien plexiglas juist mooi oplicht als het compleet van hetzelfde materiaal is. Zo moet je ook niet twee stukken plexiglas gebruiken, aangezien je dan een rare lichtbreuk krijgt die niet uitziet.

Maar vooral die site van inkoopacties.net lijkt me mooi. hier kan ik denk ik wel wat mee :D
Pagina: 1