Toon posts:

Twee beeldschermen op één PC

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een AMD 2.09 ghz pctje staan met één beeldscherm. Nu wil ik hier graag twee beeldschermen op, omdat dit gewoon een stuk makkelijker werkt (meer ruimte e.d.), maar nu is mijn vraag hoe ik dit nu moet aanpakken. Ik heb aan mijn videokaart (radeon 9600 pro) twee uitgangen hangen (in 1 daarvan zit mijn beeldscherm nu) en de andere is nog gewoon leeg.

Kan ik nu gewoon een adapter oid kopen wat in die andere ingang kan en dat ik daar dan een tweede beeldscherm aan kan hangen, of moet ik perse een extra/nieuwe videokaart kopen?

offtopic:
Ja, ik heb gezocht, ook in de FAQ gekeken, maar het werd me toch allemaal niet echt duidelijk, de een zegt dit, de ander dat. Heb behoefte aan duidelijkheid ;)

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

ThunderNet

Flits!

Kijk eens in de doos van je videokaart :) daar zit als het goed is, het omzetstukje al bij :)

[ Voor 83% gewijzigd door ThunderNet op 02-06-2005 14:04 ]

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Uit de faq:
Ik heb een "normale sub-d" aansluiting en een DVI aansluiting, maar heb maar 2 CRT monitoren, kan ik hier ook een dual monitor setup van maken?

Jah dat kan, dan moet je even een DVI - Sub-d verloopje hebben en dan kun je er gewoon 2 normale monitoren aanhangen in dual monitor...

Dat zegt genoeg toch. Ik ga ervan uit dat het een DVI aansluiting betreft. Check je manual.

Verwijderd

Topicstarter
Tsja de doos heb ik nooit bij mijn computer gekregen, dus kon het niet opzoeken in handleiding oid. :?

Maar dus gewoon een verloopstukje? Super :)

Misschien is een wat overzichtelijkere FAQ handig?

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

ThunderNet

Flits!

Ik denk dat het misch. handig is een ZOEK-FAQ te maken :) aangezien veel van dit soort dingen gewoon te vinden zijn hoor :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Verwijderd

of het opnemen in de GOTwiki (van ik meen spider.007), daar kan je dan ook mooi in zoeken

Link even kwijt naar de wiki.
E D I T :
zoek en gij zult vinden:
http://gotwiki.spider007.net/

de member was dus spider.007

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2005 14:25 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:40

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels
Tsja de doos heb ik nooit bij mijn computer gekregen, dus kon het niet opzoeken in handleiding oid. :?
Kom op zeg :X

Je wandelt al bijna twee jaar rond op GoT, het is in die tijd helaas herhaaldelijk nodig geweest je te wijzen op de minimale inzet die we vragen voordat je hier een topic komt open. Het is hier geen helpdesk...

Wat dacht je van:

- achterhaal exact welk videokaart je in je systeem hebt
- ga naar de website van de fabrikant
- download daar de handleiding

Check je mail...

Oslik, blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.