Ik heb hier een AMD 2.09 ghz pctje staan met één beeldscherm. Nu wil ik hier graag twee beeldschermen op, omdat dit gewoon een stuk makkelijker werkt (meer ruimte e.d.), maar nu is mijn vraag hoe ik dit nu moet aanpakken. Ik heb aan mijn videokaart (radeon 9600 pro) twee uitgangen hangen (in 1 daarvan zit mijn beeldscherm nu) en de andere is nog gewoon leeg.
Kan ik nu gewoon een adapter oid kopen wat in die andere ingang kan en dat ik daar dan een tweede beeldscherm aan kan hangen, of moet ik perse een extra/nieuwe videokaart kopen?
Kan ik nu gewoon een adapter oid kopen wat in die andere ingang kan en dat ik daar dan een tweede beeldscherm aan kan hangen, of moet ik perse een extra/nieuwe videokaart kopen?
offtopic:
Ja, ik heb gezocht, ook in de FAQ gekeken, maar het werd me toch allemaal niet echt duidelijk, de een zegt dit, de ander dat. Heb behoefte aan duidelijkheid
Ja, ik heb gezocht, ook in de FAQ gekeken, maar het werd me toch allemaal niet echt duidelijk, de een zegt dit, de ander dat. Heb behoefte aan duidelijkheid