Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-11 22:52

Metro2002

Memento mori

Topicstarter
Ik heb deze autoradio (Lenco Lenco CS-176) op het oog, en wel om de volgende reden:
Hij heeft de mogelijkheid tot het afspelen vanaf memory stick!
Heeft iemand ervaringen met dit ding? werkt alles een beetje goed? hoe is de geluidskwaliteit?

Afbeeldingslocatie: http://www.kijkshop.nl/online/images/catalog/zoom_images/KS105419b.gif

* Vermogen 4 x 40 Watt
* FM/AM ontvangst
* Kleurendisplay met ID-3 tag
* 18 Voorkeuzezenders
* CD-R/RW en MP3 afspeelbaar
* USB input
* SD/MMC card reader
* Afneembaar klapfront
* Subwoofer line out
* ISO connector
* RCA line out L/R
* Incl. 64 MB memory stick
* Encoding functie, muziek van autoradio kan worden opgenomen op USB stick

Verwijderd

Wat kost dat?

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:37

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Ik ervaring met een normale autoradio van lenco die MP3 afspeelt. Het probleem daarmee was dat er veel nummers werden overgeslagen en haperde alsof er krassen op de cd zaten (wat natuurlijk niet het geval was). Dit probleem eigenlijk met alle mp3 cd's (verschillende nummers en cd's).

Verwijderd

€ 137.50 op verschillende markten ;)

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Topicstarter
Inderdaad, op en nabij de 140 euro.
Probleem is dat de wat duurdere merken (wat ik eigenlijk liever heb) dit soort aansluiting helemaal niet hebben. Zelfs in de hele dure klassen zie je het niet. Ik ben op zich niet vies van een ander (minder) merk maar tja... lenco...
Ik heb nu kenwood erin waar ik zeer tevreden over ben geweest altijd (helaas, nu stuk :'( )

Verwijderd

Tsja.. waarom is dat eigenlijk? Het is behoorlijk handig, maar toch wordt het alleen gebruikt door Medion en Lenco en zulk soort merken... Je hebt ook iets dat een USB-aansluiting heeft, om een gewone mp3speler erop aan te sluiten, dat was dacht ik ook een Medion.. Waarom maken de grote goeie merken niet zulke handige producten??

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:17:
Tsja.. waarom is dat eigenlijk? Het is behoorlijk handig, maar toch wordt het alleen gebruikt door Medion en Lenco en zulk soort merken... Je hebt ook iets dat een USB-aansluiting heeft, om een gewone mp3speler erop aan te sluiten, dat was dacht ik ook een Medion.. Waarom maken de grote goeie merken niet zulke handige producten??
Dat vraag ik me dus ook af. Ik heb liever een beter merk dan lenco maar ik vind de usb functie belangrijker dan het merk radio eerlijk gezegd. Ik ben nogal wispelturig qua muziek in de auto, heb bijna elke dag andere muziek en dan is het wel fijn als je snel even wat nummers op je memory stick kan pletteren. :)

Misschien werken de draagbare usb hdd's er ook wel op :9~

[ Voor 4% gewijzigd door Metro2002 op 02-06-2005 14:43 ]

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Topicstarter
Ik heb de gok genomen aangezien blijkbaar de gerenommeerde merken zich niet wagen aan usb. Ik heb de lenco dus gekocht en ik moet zeggen: HET VALT ME ECHT NIET TEGEN!!!!!!!!!

Zeer zuiver geluid (beter dan dat van mijn oude kenwood!)
mooi stereobeeld, goed diep, sprankelend hoog, goede weergave van allerlei mp3 soorten en de memory stick werkt prima! (al zit ie wel tegen het klepje vd auto aan te rijen maargoed, daar kan de radio niks aan doen)

Ik denk zet even een boem nummer op om te testen of mijn subwoofer het goed doet enzo. Klonk best aardig en ik was nog wat met de instellingen aan het spelen. Ontdek je zomaar ineens het loudness knopje.
jezus, horen en zien verging me. (mijn ouders binnen begonnen te klagen, en mijn auto stond aan het einde vd parkeerplaats om een indicatie te geven :D ) Volgens de verpakking kan dat ding maar 4x40 wat weergeven maar hij gaat een heel stuk harder dan mijn 4x45 wat kenwood (met mosfet!) en het geluid vervormt totaal niet bij hogere volumes.

En wat ik nog het mooiste vind, als je de rca uit gebruik voor een subwoofer dan filtert de radio automatisch de hele lage tonen uit je voorspeakers zodat het geheel elkaar mooi overneemt en je speakers dus ook niet zo snel gaan vervormen!

Ook ondersteunt dat ding ID3 tags ipv alleen de bestandsnamen.

Voor degene die nog niet overtuig zijn, die moeten tijdens een meeting ofzo maar eens komen luisteren. Maar ik ben enorm tevreden en zeker voor een merk als Lenco had ik dit zeker niet verwacht!
8)

het enige nadeel vind ik de wat ielig aanvoelende knopjes en het slecht afleesbare display.
maarja, voor 119 euro had ik geen betere koop kunnen doen geloof ik!

Ben heel blij dat ik de gok heb genomen en bij mij zijn in 1 klap alle vooroordelen over lenco weg :)

Deze is het geworden trouwens, het kleine broertje van wat ik eerder postte:

Afbeeldingslocatie: http://www.kijkshop.nl/online/images/catalog/zoom_images/KS105420b.gif

* Max. vermogen 4 x 40 Watt
* FM/AM ontvangst
* Kleurendisplay met ID3-tag
* 18 Voorkeuzezenders
* PLL/RDS/EON
* CD-R/RW en MP3 afspeelbaar
* USB input
* SD/MCC card reader
* ISO-connector
* RCA line out L/R

RDS is overigens ook wel fijn :) had ik ook nog niet.
Pagina: 1