Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,
Enige tijd geleden postte ik hier een bericht aangaande de keus tussen smartphones en mda/pda's.
Inmiddels ben ik daar met hulp van DarkWingDuck, bedankt daarvoor, uit.

Nu ben ik aan het kijken welke PDA ik zou gaan kopen.
Ik heb onderandere de HP rx3715, HP hx4700, Acer n35, Acer N50 premium op het oog.

De RX3715 doet lang met zijn batterij, heeft een redelijke processor en een overbodige camera (in mijn ogen).

De HX4700 is een stukje duurder, maar heeft een groter scherm met VGA resolutie, snellere processor.

De Acer N35 heeft een ingebouwde GPS maar ontbreekt het aan bluetooth volgens mij..., de Acer N50 premium weer een USB 1.1 aansluiting waarop je bijvoorbeeld een USB stick aan kunt sluiten voor data overdracht...

Iemand opmerkingen over de verschillende type en tips waarom ik een van deze wel of niet zou moeten kopen? Zelf neig ik naar de HX4700, omdat ie een magnesium behuizing heeft, een mooi scherm en in ieder geval alles kan wat ik zou wensen.... maar zijn de extra's de 90 euro wel waard?

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

de Acer N50 premium weer een USB 1.1 aansluiting waarop je bijvoorbeeld een USB stick aan kunt sluiten voor data overdracht...
:?

Alors.

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:10
Die Acer N50 ondersteund USB host, ik denk dat hij dat bedoelt. Daar kan je dus allerlei dingen op aansluiten, zoals USB stick of USB harde schijf.

De HP RX3715 doet overigens helemaal niet zo lang met zijn batterij, dat stond in een test van PCM van een tijdje geleden. De HX4700 is wat dat betreft veel beter, deze heeft een van de beste batterijen die in PDA's gebruikt worden van tegenwoordig. Bovendien heeft de HX4700 Wifi, net als de Acer N50, terwijl die andere 2 dat niet hebben.

Ik en nog een aantal anderen ( www.inkoopacties.net ) zijn wel geinteresseerd in een PDA zoals de HP HX4700, maar deze is nog vrij duur, dus we hebben nog niet echt iets gepland. Bovendien zal deze ook nog met Windows Mobile 5 uitkomen, dus misschien is het wel de moeite waard om te wachten.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Of het die 90 euro extra waard is moet je zelf bepalen, ik weet niet hoeveel waarde je er aan hecht.
Je geeft ook niet aan wat je er mee wil doen, dus dat is wat lastig ;)
Zelf zou ik voor de HX4700 gaan, om het scherm, wat jij ook al noemde.
Maar het blijft je eigen keuze natuurlijk.

• PurpleDynamite
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-10 11:27
Ivm het vga scherm dat de hp ipaq hx4700 heeft: niks dan positiefs over. Enigste wel tijdelijke nadeel is dat nog redelijk wat software enkel geoptimaliseerd is voor 240 * 320 resolutie. Maar daar komt verandering in :) Persoonlijk vind ik het geld meer dan waard.

Verwijderd

Topicstarter
In hoeverre is het belangrijk om op die update van Windows Mobile 5 te wachten?
Inmiddels ben ik redelijk overtuigd van de HX4700... :)

Groeten.

Verwijderd

Heb je geen palm in je overweging meegenomen, of heeft die het niet gered tot de laatste selectie die je hier noemt?

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-11 13:29
SneakyViper schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:00:
Die Acer N50 ondersteund USB host, ik denk dat hij dat bedoelt. Daar kan je dus allerlei dingen op aansluiten, zoals USB stick of USB harde schijf.

De HP RX3715 doet overigens helemaal niet zo lang met zijn batterij, dat stond in een test van PCM van een tijdje geleden. De HX4700 is wat dat betreft veel beter, deze heeft een van de beste batterijen die in PDA's gebruikt worden van tegenwoordig. Bovendien heeft de HX4700 Wifi, net als de Acer N50, terwijl die andere 2 dat niet hebben.

Ik en nog een aantal anderen ( www.inkoopacties.net ) zijn wel geinteresseerd in een PDA zoals de HP HX4700, maar deze is nog vrij duur, dus we hebben nog niet echt iets gepland. Bovendien zal deze ook nog met Windows Mobile 5 uitkomen, dus misschien is het wel de moeite waard om te wachten.
De RX3715 heeft wel Wifi en doet ca. 8 uur op een volle batterij (bron: http://www.pdagold.com/articles/detail.asp?a=199). Lijkt me sterk dat de HX4700 een betere standby-tijd heeft, zeker omdat deze geen Samsung maar een (meer energie-verspillende) Intel processor heeft.
Well, in this test, the iPAQ lasted for... an absolutely amazing 8 hours and 1 minute with full backlights and simulation of usual usage! It is an incredible result and needs no further comment.
Ben je niet in de war met de RZ1710?

[ Voor 9% gewijzigd door MarcoC op 02-06-2005 16:31 ]

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-11 17:47
Ik dacht dat iedereen met een hx 4700 die update voor windows mobile zou krijgen.

Maar ik geloof dat je daar nog voor bij moet betalen als je dat wil hebben. Behalve bij die modellen die vanaf dan geproduceerd worden, en al standaard voorzien zijn met de laatste windows versie.

• PurpleDynamite
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-10 11:27
Voor windows mobile 5 upgrade te verkrijgen op je ipaq HX moet je zoals de zaken er nu voor staan inderdaad bij betalen.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

rinuz: de keuze voor een pda moet je zelf maken. Hier zijn over de verschillende modellen die je noemt al topics, vol informatie en gebruikerservaringen. Dit topic gaat dicht.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.