iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
bescheiden kick ... op de supportforums van Mozilla weten ze het ook niet!
offtopic:
Titeledit, bord -> bird. Scheelt hopelijk in de herkenning
Afhankelijk van of je er ervaring mee heb kan je in ieder geval zelf de source aanpassen om het aan te passen Titeledit, bord -> bird. Scheelt hopelijk in de herkenning
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
offtopic:
Had ik écht thunderbord geschreven?? hahaha!
Had ik écht thunderbord geschreven?? hahaha!
Als ik de wist hoe ik de source zelf aanpaste, en hoe die daarna terug in exe formaat te krijgen, denk je dat ik het hier dan zou vragen?
Nee, op de mozilla boards zei er iemand dat m'n vraag al 50 keer gekeken was, en dat er nog geen antwoord op gekomen was, dat dat dan maar moest betekenen dat niemand het wist
snik snik, ik geef het op ... met dat icoon kan ik echt niet leven, van m'n leven nog nooit zo iets lelijks gezien ...
Dan gebruik ik maar m'n Horde webmail!
Dan gebruik ik maar m'n Horde webmail!
In XP kan je bepaalde iconen verbergen. Geen oplossing, maar wel een manier om het weg te krijgen misshien?
En anders gewoon al feature request indienen bij de ontwikkelaars!
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Daar heb ik ook al aan gedacht, maar die functie van XP gebruik ik liever niet ...Boss schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:01:
In XP kan je bepaalde iconen verbergen. Geen oplossing, maar wel een manier om het weg te krijgen misshien?
En idd, ik ben aan het zoeken hoe dat ik zo'n feature request kan indienen, ik had gedacht dat een search naar 'feature request' op mozilla.org me wat dichter bij zou brengen ... niet dus
Pagina: 1