Thunderbird - icon in notification area disablen

Pagina: 1
Acties:

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-04 15:01
Ik gebruik Thunderbird 1.0.2 EN op XP SP2 EN. Ik heb verschillende mailboxen geconfigureerd als IMAP.

Ik zou graag dat icoontje (van een envelop) in de notification area niet meer zien. Dus elke keer als ik een mail krijg dan komt er zo'n icoontje. Ik heb in de opties van Thunderbird een optie gevonden "when a new mail arrives, show a visual warning (oid)", maar dat gaat niet over dat icoontje denk ik, wel over zo'n soort popup gelijk bij Firefox als je downloads binnen zijn...

Via google word ik niet wijzer, en via de support forums van Mozilla ook niet ...

Hoe disable je dat icoontje?

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

• Shaidar
bescheiden kick ... op de supportforums van Mozilla weten ze het ook niet!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Titeledit, bord -> bird. Scheelt hopelijk in de herkenning :P
Afhankelijk van of je er ervaring mee heb kan je in ieder geval zelf de source aanpassen om het aan te passen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Shaidar
offtopic:
Had ik écht thunderbord geschreven?? hahaha!

Als ik de wist hoe ik de source zelf aanpaste, en hoe die daarna terug in exe formaat te krijgen, denk je dat ik het hier dan zou vragen? ;) ;)

Nee, op de mozilla boards zei er iemand dat m'n vraag al 50 keer gekeken was, en dat er nog geen antwoord op gekomen was, dat dat dan maar moest betekenen dat niemand het wist :)

• Shaidar
snik snik, ik geef het op ... met dat icoon kan ik echt niet leven, van m'n leven nog nooit zo iets lelijks gezien ...

Dan gebruik ik maar m'n Horde webmail! :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Thunderbird is een mailclient. dus Software Algemeen > Officesuites en -software :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:24

Boss

+1 Overgewaardeerd

In XP kan je bepaalde iconen verbergen. Geen oplossing, maar wel een manier om het weg te krijgen misshien?

En anders gewoon al feature request indienen bij de ontwikkelaars!

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• Shaidar
Boss schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:01:
In XP kan je bepaalde iconen verbergen. Geen oplossing, maar wel een manier om het weg te krijgen misshien?

En anders gewoon al feature request indienen bij de ontwikkelaars!
Daar heb ik ook al aan gedacht, maar die functie van XP gebruik ik liever niet ...

En idd, ik ben aan het zoeken hoe dat ik zo'n feature request kan indienen, ik had gedacht dat een search naar 'feature request' op mozilla.org me wat dichter bij zou brengen ... niet dus :)

Pagina: 1