Hellup! Nu Mxstream of wachten op @home?

Pagina: 1
Acties:

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-08 22:24

admiral866

The King Personality Disorder

Topicstarter
Ik kan me nu inschrijven voor MxStream, dan krijg ik 200 gulden korting als ik dat voor 15 januari doe.
Ik kan dan van MxStream gebruik maken vanaf april.

Maar nu ken ik iemand die bij essent werkt. En die wist te vertellen dat er in week 28, ongeveer juni dus, essen@home beschikbaar is.
@home is natuurlijk een stuk sneller dan adsl.

Maar ik wil aan de ene kant zo snel mogelijk van de hoge telefoonkosten af. Maar aangezien je er een jaar aan vast zit vind ik het jammer dat ik geen kabel heb in juni omdat @home weer veel sneller is.

En dan zit ik nog met de betrouwbaarheid van de datums.
Stel @home zou verlaatten en 3 maand later komen.
In dat geval heb ik wel liever adsl.
En hoe zit het met de datum van adsl, is die wel te vertrouwen?

Ik zit dus met een probleem die ik het liefst voor 15 januari oplos ivm de 200 gulden korting.

btw. dat van @home beschikbaar staat nog niet op de site, maar ik heb het dus gehoord van iemand die daar werkt.

Dus wat zouden jullie doen? @home of Xs4All?

Verwijderd

Ik heb altijd een hekel gehad aan wachten en ik kan je 1 ding zeggen. Ga je niet verheugen op die datum van @Home. Ik zou namelijk in maart 2000 kabel via de Campus krijgen.
Toen het bijna maart was, hebben ze het project uitgesteld tot oktober 2000. Nou, daar zat ik dan. Als ik dat van te voren had geweten, had ik @Home genomen, omdat ik toendertijd op Superweb zat :(.
Eer je ADSL hebt, zal er ook nog een weekje of 4 overheen gaan, maar dat zijn dan toch nog ongeveer 6 maanden eerder dan @Home. Nouja, mocht ADSL zoveel trager zijn dan @Home, wat ik overigens niet verwacht, dan zit je er nog een half jaartje aan vast. Is dat zo'n ramp? Nee, dacht het ook niet.
Kies lekker voor ADSL en stop met de KPN te spekken door die telefoontikken. Nogmaals, @Home kan eerder verlaten dan vervroegen....

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-08 22:24

admiral866

The King Personality Disorder

Topicstarter
juistem.
ik neig idd ook die kant ..
eindelijk altijd online :))