Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

NW-HD3/NW-HD5 of Ipod 20GB/Ipod 30GB (photo)

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• coentre
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06 18:12
Ik weet niet meer welke te kiezen. NW-HD3/NW-HD5 of Ipod 20GB/Ipod 30GB (photo)

Ik weet dat er voor de ipod veel extra's te krijgen zijn, maar in hoeverre heb ik deze nodig.

Ik wil een mp3 speler die lang speelt op een accu, 20gb hd heeft, en aan te sluiten is op een autoradio (of een manier heeft om em aan te sluiten)

iemand nog tips?

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Die sony dingen gaan 2x zo lang mee op accu en zijn bijna 2x zo klein als een ipod. De prijsklasse is ongeveer het zelfde. In mijn geval zou het wel duidelijk zijn, maarja iedereen is anders en als je de looks van de ipod zijn tekortkomingen waard vind, dan moet je voor de ipod gaan.

Wat je bedoeld met autoradio snap ik niet helemaal.... als je een autoradio hebt met USB aansluiting en dat je de mp3tjes van je mp3speler af wil halen op die manier, dan kan je het schudden met beide apparaten... als je gewoon een FM adaptertje wil zodat je muziek kan luisteren via je mp3speler op de speakers van de auto, dan wil het met beide apparaten wel.

• coentre
ja ik bedoelde het laatste

zodat ik de muziek van mijn mp3 speler via de autoradio in de auto kan beluisteren?

hoe heet zoiets wat ik dan nodig heb?

(ben een beetje een leek wat dit betreft)

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Je hebt een FM zender nodig, die stuurt het geluid draadloos naar de autoradio (het word gewoon een radiozender zeg maar). Waar je dat kan krijgen: www.inkoopacties.net. Let wel, deze dingen zijn verboden in nederland dus het is geheel op eigen risico.

Verwijderd

Ik stond met dezelfde vraag bij mezelf.
Na veel reviews gelezen te hebben gekozen voor de Sony, gezien geluidskwaliteit met betrekking tot Bass (veel die overgestapt waren op sony, waren voorheen niet echt te spreken hierover bij de Ipod). Tevens wat mij de doorslag heeft gegeven is het formaat van de Sony en de lange accuduur.
De gebruikersvriendelijkheid vind ik prima bij de Sony (sommigen geven toch de voorkeur aan de Ipod gezien het wheel dat erbij zit); persoonlijke smaak dus.
Succes met kiezen ! ps. gezien de prijzen ging mijn voorkeur ook naar de Sony (heb de HD5); deze gehaald voor 269 na winkelbediening vriendelijk te hebben gevraagd, naar korting :Y), waarbij hij ook nog is goedkoper uit komt :P

Verwijderd

Misschien iRiver H320 of iAudio X5 ?? hebben veel meer functionaliteit dan de iPod.

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11 11:44
Ik heb ervaring met beide apparaatjes. Ik had ongeveer een jaar geleden een ipod 20 gekocht. Op dat moment hadden alle spelers in 't segment niet al te lange accu speeltijd. Ik heb de ipod bijna ene jaar lang met veel plezier gebruikt, maar in die tijd wel opzoek geweest naar een goed alternatief voor de ipod, met als eisen enkel en alleen: klein, minimaal 20 gb, beste accuduur. Toen kwam sony met een leuke serie.. de nw-hdX.. Echt bijzonder klein, bijzondere lange accuspeeltijden, maar natuurlijk (sony kennende) alleen Atrac ondersteuning. Toen de eerste speler met echte ondersteuning voor mp3 werd gelanceerd, heb ik onmiddellijk de ipod verkocht en de nieuwe, dus sony nw-hd5 gekocht. Een mooie kleine speler zonder fratsen, en een accu om te smullen. :)

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

• coentre
Ik moet ook zeggen dat ik meer en meer neig naar de Sony

was een beetje aan het hopen dat de HD-3 zou dalen in prijs nu de 5 uit is.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

coentre, ik zie toch wel erg weinig eigen inzet in je topicstart, voor je 'wat moet ik kopen?' vraag. Ga jezelf dus wat meer verdiepen in de mp3speler-markt met je eisen en je budget: dan komen er wel een paar spelers uitrollen. Zoek daarvan reviews op (en eventueel als ze er zijn, topics hier in GT ;) ) en maak je keuze. Succes :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.