Toon posts:

Qmailrocks.org

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik was weer begonnen om weer qmailrocks te installeeren alleen loop ik vast op de volgende melding.

Trying 127.0.0.1...
Connected to localhost.localdomain.
Escape character is '^]'.
* OK [CAPABILITY IMAP4rev1 UIDPLUS CHILDREN NAMESPACE THREAD=ORDEREDSUBJECT THREAD=REFERENCES SORT QUOTA IDLE ACL ACL2=UNION STARTTLS] Courier-IMAP ready. Copyright 1998-2004 Double Precision, Inc. See COPYING for distribution information.
login postmaster@bagejo.nl xxxxxxxxxxx
login NO Error in IMAP command received by server.

Komt iemand dit bekend voor of weer iemand hier een oplossing voor.

Ik heb ook al de vraag gesteld op het qmailrocks forum maar daar heb ik nog geen duidelijk werkend oplossing gekregen.

Alvast bedankt

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:12
Ehhhhh, we verwachten in NOS wel dat je zelf een klein beetje moeite doet. Gewoon een foutmelding neerplempen en vragen of iemand daar wat mee kan, dat gaat niet werken.

Wat probeer je in de eerste plaats precies? En als het niet werkt, wat heb je zelf al geprobeerd om het op te lossen (behalve de foutmelding ook op het qmailrocks forum zetten)? Op welk OS draait dit, over welke versie hebben we het, etc.

Dit topic ga ik daarom sluiten, probeer het gerust opnieuw maar kijk dan wel eerst even in de NOS policy - updated 22/09/2004 om te zien wat we in NOS verwachten van een topicstart. Zo veel is dat ook weer niet namelijk ;)

Dit topic is gesloten.