<Terw_Dan> taskbar boven is beter
vreet minder cpu power :P
komt doordat de zwaartekracht dan het werk doet ipv je cpu
als je dan op start drukt valt het menu gewoon naar beneden :P
anders moet hij het helemaal omhoogduwen
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Hmm ik heb het geprobeerd adhv F1Niesje schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:43:
Kijk even naar de selstart en sellength properties van een textbox; en imho kun je beter het textboxje manipuleren dan sendkeys gebruiken als in .value=.value & char
1
2
3
| Screen.PreviousControl.SetFocus
SelStart = -5
SendKeys "±" |
Is dit niet mogelijk met sendkeys?
Goedemorgen Niesje, kopje koffie?
[ Voor 7% gewijzigd door hankleppe op 02-06-2005 11:09 ]
1
2
3
4
5
6
7
| with screen.previouscontrol
.text=.text & "ø"
' of:
.setfocus
.selstart = len(.text)
sendkeys "ø"
end with |
na, dank je, moet werken
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
noem je dat ook al koffie?
[ Voor 21% gewijzigd door Lustucru op 02-06-2005 13:03 ]
Is dit dan wat je bedoeld? http://www.marktplaats.nl...ffiemolen%26fo%3D%26pv%3D
[ Voor 44% gewijzigd door hankleppe op 02-06-2005 14:31 ]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| Option Compare Database Option Explicit Private Sub Knop92_Click() On Error GoTo err_click With Screen.PreviousControl .SetFocus .SelStart = Len(.Text) End With SendKeys "º" Exit Sub err_click: 'foutafhandeling End Sub |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Private Sub Knop95_Click() On Error GoTo err_click With Screen.PreviousControl .SetFocus .Text = .Text & "±" .SelStart = Len(.Text) End With Exit Sub err_click: 'foutafhandeling End Sub |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| Private Sub Knop96_Click() On Error GoTo err_click Dim FocusOptie As Integer FocusOptie = GetOption("Behavior Entering Field") SetOption "Behavior Entering Field", 2 Screen.PreviousControl.SetFocus SendKeys "ø" SetOption "Behavior Entering Field", FocusOptie Exit Sub err_click: 'foutafhandeling End Sub |
Ik vind het toch stug dat je dit niet zelf kon produceren mbv mijn eerdere post. Vooral die derde mogelijkheid geeft aan waar het probleem zit: de instelling wat er moet gebeuren als een veld de focus krijgt is gewoon een access instelling. Nofi, maar dat had je zelf ook kunnen vinden.
De vraag is wat je in je koffie doet. Een betablokker?
Persoonlijk vond ik dat de F1 knop nogal summier was over de opties. Wat je bijvoorbeeld met "Behavior Entering Field" is me nog steeds niet duidelijk, maar dat maakt niet uit. Het werkt
Nogmaals, thanks!
Of heb ik de vraag niet goed gelezen?
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Daarom houd ik niet zo van sendkeys. In een standaardinstallatie staat dan de cursor in het volgende veld.Boss schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 18:41:
Waarom niet gewoon eerst een SendKeys "{right]", dan staat je cursor aan het einde van het veld...
Of heb ik de vraag niet goed gelezen?