Stel dat ik XP op mn Ipod zet zou ik dan met een pc deze windows kunnen gebruiken?
Dus die windows booten...?
Dus die windows booten...?
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Dat geheugen en snelheid komt gewoon uit de computer neem ik aan. Als ik he goed begrijp wil de TS de iPod als externe HDD gebruiken. Dit lijkt me ook wel mogelijk, als je maar geen usb 1.1 gebruikt, dit ljkt me te traagGekkenhuis schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:38:
Ik geef je zeer weinig kans, weleens bekeken wat XP nodig heeft aan geheugen en snelheid e.d.?
en als je het al voor elkaar krijgt wil ik de laadtijden echt niet weten.
zoals ik het lees wil hij XP _op_ zijn IPod zetten. om dan te kunnen booten heeft hij toch de hardware nodig van de IPod en niet van de PC.sebasgrif schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:49:
[...]
Dat geheugen en snelheid komt gewoon uit de computer neem ik aan. Als ik he goed begrijp wil de TS de iPod als externe HDD gebruiken. Dit lijkt me ook wel mogelijk, als je maar geen usb 1.1 gebruikt, dit ljkt me te traag
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
in de topic start staat toch duidelijkGekkenhuis schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:55:
[...]
zoals ik het lees wil hij XP _op_ zijn IPod zetten. om dan te kunnen booten heeft hij toch de hardware nodig van de IPod en niet van de PC.
doet niet aan icons, usertitels of signatures
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()