Toon posts:

Windows xp op Ipod

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Stel dat ik XP op mn Ipod zet zou ik dan met een pc deze windows kunnen gebruiken?
Dus die windows booten...?

• Gitano
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:02
Als je de Ipod gebruikt als externe HD
Als je pc kan booten vanaf een extern (usb?) device
zou het theoretisch mogelijk moeten zijn.

Alleen wel bagger traag. (maargoed dat was je vraag niet ;-) )

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Ik geef je zeer weinig kans, weleens bekeken wat XP nodig heeft aan geheugen en snelheid e.d.?
en als je het al voor elkaar krijgt wil ik de laadtijden echt niet weten.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-01 18:26
Gekkenhuis schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:38:
Ik geef je zeer weinig kans, weleens bekeken wat XP nodig heeft aan geheugen en snelheid e.d.?
en als je het al voor elkaar krijgt wil ik de laadtijden echt niet weten.
Dat geheugen en snelheid komt gewoon uit de computer neem ik aan. Als ik he goed begrijp wil de TS de iPod als externe HDD gebruiken. Dit lijkt me ook wel mogelijk, als je maar geen usb 1.1 gebruikt, dit ljkt me te traag

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

sebasgrif schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:49:
[...]

Dat geheugen en snelheid komt gewoon uit de computer neem ik aan. Als ik he goed begrijp wil de TS de iPod als externe HDD gebruiken. Dit lijkt me ook wel mogelijk, als je maar geen usb 1.1 gebruikt, dit ljkt me te traag
zoals ik het lees wil hij XP _op_ zijn IPod zetten. om dan te kunnen booten heeft hij toch de hardware nodig van de IPod en niet van de PC.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-03 16:25

Caveman

whahoehaha

Je hebt toch ook van die versies die opstarten vanaf een cd ? BartPE ofzo... zou je die niet kunnen gebruiken (en dan bedoel ik dat je die muk copiert naar je ipod), gaat ook niet bar snel, maar ze doen het wel, :)

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Gekkenhuis schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:55:
[...]

zoals ik het lees wil hij XP _op_ zijn IPod zetten. om dan te kunnen booten heeft hij toch de hardware nodig van de IPod en niet van de PC.
in de topic start staat toch duidelijk
"met een pc deze windows kunnen gebruiken"

lijkt me duidelijk toch?

@TS: Anyway, wil je als het waren een windows xp cd erop zetten en daarvan installeren, of wil je een compleet bootable os op je ipod zetten? In beide gevallen zul je je ipod bootable moeten krijgen, ik heb geen idee of dat kan (en of je hem daarmee niet sloopt...)

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Verwijderd

Topicstarter
Ja kijk het probleem is dat je met xp op onze computers op school niks kan.
Dus ik dacht misschien zou ik xp op mn ipod kunnen draaien en daarbij maak ik gebruik van de hardware van de pc's op school.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Probeer dan eens gewoon knoppix ;)

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-01 20:38
Moet je wel in de bios kunnen komen :)

en stel je komt daar, dan is het idd bagger langzaam.. en gebruiken iPod's wel FAT32? Want zelf formatteren van een iPod gaat niet (althans, dat was mijn ervaring).

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Neem een laptop mee, is makkelijker en als de mensen daar hun werk goed hebben gedaan kan je er net zo weinig mee als met een eigen Windows via externe (USB) HDD of iets als een knoppix CD.

Maar goed: het zou voor ons tweakers een leuk project zijn om te proberen maar dan wordt het wel meedenken wat impliceert dat je zelf ook probeert en niet enkel de vraag stelt of en hoe het kan ;) Hoe dan ook gaat het hier enkel om het omzeilen van de beveiliging en dat is iets dat op GoT niet de bedoeling is, dit topic sluit ik dan ook.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.