Toon posts:

MAMBO : BirthdayReminder

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb voor de intranet site van het bedrijf waar ik werk MAMBO gebruikt (hun keuze). Ook wouden ze graag voor MAMBO een BirthdayReminder erop hebben. Nu heb ik deze geinstalleerd "birthdayReminder_1_02.zip" samen met "com_user_extended451_121.zip".

heb nu ook alles in de parameters hetzelfde gezet als in de readme file die erbij zit, maar nog krijg ik de BirthdayReminder niet aan de praat. Wat doe ik fout? Ik heb in de extended user een veld aangemaakt met "Birthday". Ik heb al op een aantal manieren de datum ingevuld (met / ertussen met - ertussen met niets ertussen, op de Nederlandse manier en ook op de Amerikaanse manier), maar nog krijg ik niet in de BirthdayReminder te zien de datums van de verjaardagen, niet eens de namen! Hij blijft leeg. Nu ben ik bang dat ik iets moet configureren in de PHP file van de BirthdayReminder.. In het begin had ik al een hoop ellende met errors, deze heb ik gelukkig al kunnen verwijderen, maar nu de BirthdayReminder nog aan de praat krijgen...

weet iemand wat ik moet doen??? de PHP files kan ik je zo toemailen!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:48

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Misschien een idee om op het mamboforum eerst te proberen. Daar hebben ze er waarschijnlijk meer ervaring mee.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:26

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hoi, combustibility, en welkom op GoT.

We geven hier in Programming & Webscripting helaas geen support op scripts van anderen. Je zou [rml][ CMS] Het grote Mambo OS topic - deel 1[/rml] eens door kunnen bladeren om te kijken of hier wat tussen staat, maar ook in Webdesign & Graphics, waar dat topic staat, zijn dergelijke requests niet gewenst. :)

Lees ook P&W FAQ - gedrag even door om te zien wat we wel en niet willen zien in topics hier in Programming & Webscripting, en dan met name P&W FAQ - De "quickstart". :)

[ Voor 27% gewijzigd door NMe op 02-06-2005 10:17 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.