Toon posts:

[SBS 2003] Kopieeren bestand mislukt in client setup wizard*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi all,

Sinds de installatie van service pack 1 voor sbs (en de hele andere meuk) krijgt elke client wat zich aanmeldt op de server onderstaande error te zien

Afbeeldingslocatie: http://www.dijkdevils.com/sbssp1.JPG

Nergens op internet heb ik iets kunnen vinden over wat er met deze melding te doen valt. (zelfs niet op de site van microsoft)

In het login script staat standaard deze verwijzing: \\SERVER\Clients\Setup\setup.exe /s SERVER

Ik heb al geprobeerd om op de share die daarvoor gemaakt is (\\server\clients) iedereen alle volledige rechten te geven maar dat hielp nog niet

Weet iemand waar dit voor dient en hoe de foutmelding te verhelpen is?

mijn dank is groot

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2005 09:30 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat probeer je daar dan precies mee te installeren? Is het installatiepakket misschien beschadigd? Is er misschien erg veel verkeer waardoor er packetloss optreedt?

Krijg je in de event viewer nog specifiekere errors?

Ik pas de topictitel nog even een beetje aan:
[SBS 2003] Client setup wizard > [SBS 2003] Kopieeren bestand mislukt in client setup wizard*

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
ik probeer dr helemaal niets mee te installeren. Het rare is juist dat die regel standaard in de logon script zit op de sbs2003 server terwijl niemand weet waar deze voor dient. En sinds de update van de sbs sp1 krijg ik deze melding. Nou kan ik hem wel weghalen uit de logon script maar voor hetzelfde geld is het van belang dat deze dr in blijft staan.

• bertje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-01 14:21
als je die regel eruit haalt.. verdwijnt de foutmelding dan?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem er gisteren uit gehaald en de melding is vanmorgen bij niemand gekomen.
Mijn vraag rust nog wel of iemand weet waar het precies voor is?
aangezien het er standaard instaat

Verwijderd

standaard staat er helemaal niets in een logonscript. ik zou zeggen kopieer de file eens naar een werkstation waar je op kan k*tten en draai de setup handmatig. (ik neem aan dat de /s silent install betekent setup /? zou het antwoord moeten geven...)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 16:05 ]

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 09:53:
ik probeer dr helemaal niets mee te installeren. Het rare is juist dat die regel standaard in de logon script zit op de sbs2003 server terwijl niemand weet waar deze voor dient.
Dit setup bestandje creeert een Home en afdelingsmap op je desktop. Zat ook al in SBS 2000.

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Pagina: 1