Weet iemand of je het framework van .net (alleen nodig voor het draaien van aps en niet voor development) handmatig kan installeren? Ik kan op google niks vinden. Dus gewoon de files in een zipfile en dan zelf plaatsen en registry keys toevoegen?
Hiervoor hoef je toch alleen de .Net runtime te installeren? zie Microsoft site
Ja dat begrijp ik, maar ik wil het graag niet met een standaard installatie uitvoeren, maar handmatig...
Wat wil je dan handmatig doen? Dubbelklikken op het DOTNETFX.EXE bestand? Wat bedoel je met handmatig?Voxie2 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 08:20:
Ja dat begrijp ik, maar ik wil het graag niet met een standaard installatie uitvoeren, maar handmatig...
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Zelf de dlls en regfiles plaatsen. Dus handmatig de files op de juiste plek zetten. Ik kan (hier) namelijk geen standaard setup uitvoeren, maar wel in de registry komen en in de system32 dir schrijven. Maar geen admin rechten
Poeh, denk dat dat wel erg lastig is. Ik heb het iig nog nooit gedaan. Kan systeembeheer niet gewoon de boel installeren?
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Bij de related links van mijn linkje:
Waarschijnlijk heb je daar dan wel wat aan?The NETFX 1.1 Information.EXE file contains the complete list of the files and the registry entries that the .NET Framework 1.1 adds. The following file is available for download from the Microsoft Download Center:
Download the package now.
Ik denk dat regsvr32 (en zonder wordt wel heel lastig) die je volgens mij ook bij .net nodig hebt om een aantal dll's neer te zetten, ook niet werkt zonder admin-rechten.Voxie2 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 08:28:
Zelf de dlls en regfiles plaatsen. Dus handmatig de files op de juiste plek zetten. Ik kan (hier) namelijk geen standaard setup uitvoeren, maar wel in de registry komen en in de system32 dir schrijven. Maar geen admin rechten
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Ehm, installeren heeft niet echt iets met P&W te maken.
Vraag gewoon aan systeembeheer of ze dat ff voor jou kunnen installeren, dat zal je veel tijd en moeite besparen.
Vraag gewoon aan systeembeheer of ze dat ff voor jou kunnen installeren, dat zal je veel tijd en moeite besparen.
https://fgheysels.github.io/
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()