Mono geluid uit me ext1 Philips

Pagina: 1
Acties:

• FulmeN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02:02
Heb sinds 2 weken een nieuwe tv

28pw8719

Nu zit ik met volgende probleem zodra ik op ext1 een aparaat aansluit xbox/dvd
Komt er mono geluid uit. je kan met de afstandsbediening dan kiezen voor stereo/virtualdolby
maar probeer ik dat bij ext1 staat er alleen mono
als ik bij me xbox ook de rode plug eruit trek blijft ut geluid nog steeds en als ik wit eruit haal en rood laat zitten heb ik geen geluid dus hij zend wel echt mono uit. 8)7

Heeft iemand anders hier ook ervaring mee, dat dit dus met opzet gedaan word omdat iedereen toch een home cinema aanschaft of is hier een oplossing voor. heb ook even in het service menu gekeken en kon daat niets over vinden.

Verwijderd

Hmmz... kijk eens in de handleiding. Misschien is EXT1 (ik neem aan dat het een SCART-aansluiting is) gewoon voor mono bedoeld, probeer eens een andere. Als de handleiding zegt dat het moet werken en het werkt niet, gewoon met je dealer contact opnemen.

• FulmeN
Is handleiding staat alleen
EXT1 met RGB output
EXT2 met Svhs output

ooh vergeten te melden ext2 en 3 doen wel normaal evenals de andere zenders

[ Voor 36% gewijzigd door FulmeN op 02-06-2005 04:00 ]

Verwijderd

Je zou ff in het menu van je tv moeten kijken, ik had een soortgelijk probleem dat al mijn zenders mono waren 8)7 , mocht dus elk kanaal handmatig bijstellen met dat het stereo is.

Het lijkt me stug dat het een Mono Scart ingang is. Check eerder je kabels of probeer de Composiet ingangen :)

• FulmeN
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 04:00:
Je zou ff in het menu van je tv moeten kijken, ik had een soortgelijk probleem dat al mijn zenders mono waren 8)7 , mocht dus elk kanaal handmatig bijstellen met dat het stereo is.

Het lijkt me stug dat het een Mono Scart ingang is. Check eerder je kabels of probeer de Composiet ingangen :)
Weet je ook zo waar ik moet kijken in menu ik kan het niet vinden

De composite werkt wel goed alle zijn goed behalve de ext1

• FulmeN
Ik heb de oplossing gewoon naar week zoeken op net kom ik net achter de oplossing

Zal oplossing even geven misschien zijn ermeer mensen met philips tv met dit probleem
Ga naar gewenste zender/ext kanaal druk op de I/II knop om te switchen van stereo naar mono
dit staat vaag genoeg niet in de handleiding weergegeven

Dit topic mag op slot
Pagina: 1