Toon posts:

[IE] 'Index of /' ipv. hotmail mails na regtweaks *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
lekker een paar leuke snelheids tweaks uit een pc blad overgenomen om oa. internet explorer wat beter en sneller te maken - registersleutels veranderd/verwijderd en toegevoegd

Als ik nu berichten van hotmail wil bekijken (enigste waarvoor ik IE nog gebruik) dan krijg ik op mijn scherm: INDEX of / en Parent Directory en Icons krijg ik alleen te zien.

Hoe krijg ik dit weer goed werkend?
Wat heb ik fout gedaan?

8)7

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:36

Outerspace

Admin General Chat
Sleutels verwijderd / verander en toegevoegd :D
daar krijg je al veel problemen mee ;)

Probeer FireFox eens, heel misschien dat je het wel werkend krijgt?
maar ik denk dat je register verneukt is.

en anders een register repareer programma vinden ?

[ Voor 12% gewijzigd door Outerspace op 02-06-2005 00:20 ]

Wauw, een sig!

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-08 20:59

M-ThijZ

Riding on Rails

Hoe moet ik je nu vertellen wat je fout hebt gedaan, als je niet eens vertelt wat je hebt gedaan. :?

• Outerspace

Outerspace

Admin General Chat
M-ThijZ schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 00:23:
Hoe moet ik je nu vertellen wat je fout hebt gedaan, als je niet eens vertelt wat je hebt gedaan. :?
dat staat er wel hoor :)
lekker een paar leuke snelheids tweaks uit een pc blad overgenomen om oa. internet explorer wat beter en sneller te maken - registersleutels veranderd/verwijderd en toegevoegd
;)
pasta schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 00:25:
Mja. Wat registersleutels veranderd/verwijderd is ook niet echt duidelijk. Probeer eens IE te reïnstallen? :)
offtopic:
staat er toch :P

[ Voor 22% gewijzigd door Outerspace op 02-06-2005 00:26 ]

Wauw, een sig!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Mja. Wat registersleutels veranderd/verwijderd is ook niet echt duidelijk. Probeer eens IE te reïnstallen? :)

Signature

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 00:28
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 00:16:
Als ik nu berichten van hotmail wil bekijken (enigste waarvoor ik IE nog gebruik)
...
Overigens, als dat het enige is waar je IE nog voor gebruikt dan doe je IE toch gewoon weg :) Kan ook gewoon in andere browsers namelijk.

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

• Outerspace

Outerspace

Admin General Chat
Pacjack schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 00:27:
[...]

Overigens, als dat het enige is waar je IE nog voor gebruikt dan doe je IE toch gewoon weg :) Kan ook gewoon in andere browsers namelijk.
Waarom zou hij dat willen :?
Hij vraagt wat zijn probleem is :)
En niet iedereen stapt zo snel over op een andere browser. Ik ben ook pas sinds 2 maand terug begonnen met FF, en nog gebruik ik IE :)
en wat jij zegt is ook al geopperd, dus had reageren weinig nut :)

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
gebruik firefox al maar weet niet hoe je daar msn mee opdracht kan geven om hotmail in firefox te openen

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-08 20:59

M-ThijZ

Riding on Rails

outerspace schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 00:24:
[...]

dat staat er wel hoor :)
[...]

;)
[...]

offtopic:
staat er toch :P
Mag ik je glazen bol dan eens even lenen?
Plaats die 'leuke snelheids tweaks' dan eens even die je uit dat pc blad hebt gebruikt. Dan is na te gaan op welke manier dat een effect op je systeem kan hebben gehad.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Hmja. "Ik heb mijn sleutels ergens neergelegd. Zoek ze even." Heeft weinig zin zonder dat ergen te specificeren :P

Kortom: wat verwijderd en wat deden die sleutels volgens de documentatie? En wat als je het gewoon weer neerzet zoals het stond? (Via je backup, het onthouden van wat je deed en/of system recovery).

Het klinkt haast alsof het "elke" pagina als FTP ziet ipv. HTML. Maar zet dus gewoon de boel terug.
offtopic:
Ik maak de topictitel even af, en ontschreeuw het iets "INDEX of /" zegt wat weinig :)
Trouwens welkom@GoT :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Outerspace

Outerspace

Admin General Chat
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 00:29:
gebruik firefox al maar weet niet hoe je daar msn mee opdracht kan geven om hotmail in firefox te openen
dan ga je toch gewoon naar
www.hotmail.com 8)7
of gaat tegenwoordig alles met msn-messenger :?

Wauw, een sig!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 00:16:
lijkt me sterk dat in dat blad niet vermeld is dat je eerst een backup moet maken, dus zet die backup gewoon terug :Y) ;)

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 00:28
outerspace schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 00:31:
[...]

dan ga je toch gewoon naar
www.hotmail.com 8)7
of gaat tegenwoordig alles met msn-messenger :?
Nee, dit is een zinvolle reactie 8)7
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 00:29:
Heb je Firefox wel goed ingesteld als default browser, eventueel ook via "Set Program Access and Defaults"? Of helpt dat niet?

optie: http://msgplus.menthix.com/showthread.php?tid=391 of http://dallas.sark.com/Sa...chive/2004/11/23/511.aspx

[ Voor 13% gewijzigd door Pacjack op 02-06-2005 00:37 ]

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-08 08:11

r0b

Pacjack schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 00:34:
[...]

Nee, dit is een zinvolle reactie 8)7

[...]

Heb je Firefox wel goed ingesteld als default browser, eventueel ook via "Set Program Access and Defaults"? Of helpt dat niet?

optie: http://msgplus.menthix.com/showthread.php?tid=391
Onze lieve vrienden uit Redmond callen geen webpagina, maar iexplorer.exe + webpagina, met als bijkomend 'voordeel' dat IE altijd geopend wordt. :)

[ Voor 3% gewijzigd door r0b op 02-06-2005 00:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 00:30:
Hmja. "Ik heb mijn sleutels ergens neergelegd. Zoek ze even." Heeft weinig zin zonder dat ergen te specificeren :P

Kortom: wat verwijderd en wat deden die sleutels volgens de documentatie? En wat als je het gewoon weer neerzet zoals het stond? (Via je backup, het onthouden van wat je deed en/of system recovery).

Het klinkt haast alsof het "elke" pagina als FTP ziet ipv. HTML. Maar zet dus gewoon de boel terug.
offtopic:
Ik maak de topictitel even af, en ontschreeuw het iets "INDEX of /" zegt wat weinig :)
Trouwens welkom@GoT :Y)
Zet de boel even terug, die is lekker, alleen die paar reg.sleutels van IE zijn niet goed, de rest werkte perfect.
Dat ik alles in FTP zie dat kan wel kloppen maar als iemand een simpele oplossing heeft, misschien IE downloaden en eroverheen zetten of kan dat niet?

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-08 08:11

r0b

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 00:39:
[...]

Zet de boel even terug, die is lekker, alleen die paar reg.sleutels van IE zijn niet goed, de rest werkte perfect.
Dat ik alles in FTP zie dat kan wel kloppen maar als iemand een simpele oplossing heeft, misschien IE downloaden en eroverheen zetten of kan dat niet?
Kan je niet even die registersleutels uit dat blad hier posten :?

Verwijderd

Topicstarter
als ik nog wist welke ik veranderd had dan was allen een fluitje van een cent geweest maar helaas

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

IE opnieuw installeren kan prima - afhankelijk van je OS dan. Zie bijv. Q318378.

Maar goed: die passen of de regkeys niet aan of zetten alles terug en dus ook een deel van de andere keys (ik weet eerlijk gezegd niet zeker of de keys ook worden gerest: hangt nogal af van welke keys het zn natuurlijk). Beter is dus om per stuk te kijken wat het doet en wat de bijwerkingen zijn :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
ok hier heb ik wat aan, zal het gelijk proberen

Verwijderd

Topicstarter
dat opnieuw installeren gaat niet, zegt dat er al een nieuwere versie opstaat en dat klopt ook

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij heb ik toch een backup gemaakt van mijn register voor ik begon te klooien maar welke bestandsnaam kan dat hebben?

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 01:17:
volgens mij heb ik toch een backup gemaakt van mijn register voor ik begon te klooien maar welke bestandsnaam kan dat hebben?
Als je een backup hebt gemaakt dan weet je dat toch nog wel 8)7 Beetje onzinnig om dat hier te vragen ;) Dat is net zoiets als dat ik hier ga vragen welke naam ik mijn document heb gegeven en waar ik die heb opgeslagen :o

offtopic:
Overigens kan je als je iets hebt toe te voegen een edit knop zodat je niet niet steeds een reactie hoeft te plaatsen en daarmee onnodig je topic te kicken

• [Jules]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 11:54

[Jules]

Confusion in confusion

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 01:07:
dat opnieuw installeren gaat niet, zegt dat er al een nieuwere versie opstaat en dat klopt ook
Q304872

Zo moeilijk is dat zoeken toch echt niet :P

Knowing others is to be clever.
Knowing yourself is to be enlightened.
Overcoming others requires force.
Overcoming yourself requires strength.

Verwijderd

Topicstarter
;) okidokie, toevallig even bij lan instellingen gekeken en daar stond proxyserver aangevinkt, daar ging bij een groot lichtje branden, ik gebruik Hide IP Platinum en deze gaat natuurlijk over proxy maar bij bepaalde proxy servers kan er iets mis gaan met IE. :P

ik heb ondertussen msn zo kunnen instellen dat ie hotmail in firefox opent, heb ik helemaal geen ie meer nodig, ha ha

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Oeh, dat is een goed aandachtspunt ja :D

offtopic:
Vergeet niet IE nog wel te gebruiken voor je regelmatige rondje langs Windows Update :Y)

Pagina: 1