Dscaler parameter?

Pagina: 1
Acties:

• prutsger
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-08 20:16
Het verbaasde mij enigzins dat ik in de search niets kon vinden over mijn vraag:

In samurize laat ik de tvgids op mijn desktop weergeven en ik wil als ik op een kanaal klik dscaler naar het juiste kanaal toe laten gaan. Als ik als actie dscaler.exe meegeef en die draait al activeert ie die alleen maar, hij start dus geen tweede. Ideaal dacht ik, hoef ik alleen maar een parameter mee te geven om het juiste kanaal te kiezen. Maar ik kan dus nergens vinden of dat kan en zo ja hoe...

het enige wat ik vond was een oud active desktop topic (deel4) waarin op de laatste pagina iemand het voor elkaar heeft gekregen via active desktop. Dus moet het wel op een of andere manier kunnen. Wie weet hoe?

• Pacjack
  • Laatst online: 21-08 00:28
Mail anders die users uit het Active Desktop topic ;) En laat hier even weten hoe je het hebt opgelost.

Is je vraag ook nooit behandeld @ http://deinterlace.sourceforge.net/phpBB/ ?

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

ik had dat ooit een keer aan de praat gekregen :P
bedoelde je mij?

Multimonitor is relax :P

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

ik had toen overigens via girder gedaan, omdat ik dat toch al gebruikte.

Mijn manier was berichtje naar girder sturen en die stuurde dan naar dscaler het kanaalnummer.

Je kan natuurlijk ook een ander proggie gebruiken (of maken) dat toetsen kan zenden naar dscaler.

met girder kan iig perfect

Multimonitor is relax :P

• prutsger
  • Laatst online: 20-08 20:16
MeIsTwisted schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 00:33:
ik had dat ooit een keer aan de praat gekregen :P
bedoelde je mij?
Dat was jij idd :)

Ik ga zelf in VB wel even wat prutsen die het juiste kanaalnummer naar het proces stuurt. Stelt niet zoveel voor, en ik vind een programma als girder laten draaien een beetje zonde van m'n resources als ik er maar sporadisch gebruik van maak (ik wissel niet elke minuut van kanaal of zo).

Als er nog behoefte is aan mijn oplossing die er aan gaat komen of de source ervan, move dit topic dan maar naar P&W en post maar als iemand het wil...