[websites] openen soms niet, blijven laden.

Pagina: 1
Acties:

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-02 19:13

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Ik heb een probleem ondervonden met de website van bijv. Dixons.

Op mijn werk opent ie binnen een paar seconden, bij mij thuis helemaal niet. Hij blijft laden onderin, dat balkje. Er komt echter niks op beeld.

Wie weet hiervoor de oplossing?

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-02 23:03

WPN

browser?
browser instellingen?

komt hier iets in me op:
"mn auto van onbekend merk en onbekende afkomst met onbekende onderdelen doet het niet, wat is het probleem?"

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Verwijderd

Een oplossing kunnen we hierop niet geven natuurlijk, wel mogelijke oorzaken:

Lijkt erop dat je problemen hebt met bepaalde pagina's die gemaakt zijn in een bepaalde opmaaktaal, bijvoorbeeld in JAVA, FLASH, of active X componenten hierin verwerkt.

De oorzaak kan zijn dat deze componenten niet geïnstalleerd zijn in je computer omdat je hier geen rechten toe hebt, en men werkt met een closed desktop systeem.

Kan ook zijn dat je achter een firewall of proxy server zit op je werk welke dit om beveiligings redenen niet doorlaat, denk aan veel bedrijven die filteren op mogelijk virussen en als je dit filter maar hoog genoeg zet, laat de firewall niets meer door dan plain HTML.

In beide gevallen is er voor jou weinig aan te doen, tenzij je systeem beheerder bent of bereid bent om morgen je ontslag te krijgen ;)

Ofwel, moraal van dit verhaal, werken doe je op je werk en internetten thuis ;) he, dan doe ik hier iets verkeerd....